Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 et svært aktbilde av kona si på kontoret sitt, som vi pleier å bruke som møterom. Ganske spesielt, synes nå jeg. Men vakker er hun jo. Lurer på om hun er klar over at det bildet henger der. Burde vi tipse henne?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Gode ting bør deles. Hun er sikkert ikke like prippen som deg. Se og nyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå