Gå til innhold

Dere som er sykemeldt..hvordan ser dagen deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går snart på veggene..vært sm siden uke 25 pga bekkenløsning..er nå snart 37uker på vei. Klarer ikke lenger vaske gulv,eller støvsuge o.l.

Dagen min ser omtrent slik ut:

-opp kl 7 med mine to små. Kle på meg, og dem, spise frokost, se tegnefilm og kose oss

-Leverer de i bhg til kl 9

-Hjemme...sitter litt på dataen.

-Fra 9.30-12-13 sover jeg (sover veldig dårlig på natten pga bekkenet)

-Sette på en maskin eller to med klær, henge det opp, se litt tv, data...Lage middag

-Kl 15 henter jeg ungene i bhg

-15.30 kommer mannen hjem fra jobb, middagstid

-Så er det lek med barna resten av dagen. Men for min del er det kun stillesittende lek, som pusle,tegne, leke med modellkitt, lese o.l.

-Ungene i seng kl 19-19.30

-Resten av kvelden glor jeg på tv og ser på dataen...

For et liv! Gleeeeder meg til å kunne bevege meg igjen!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er nesten heelt lik din:)

jeg er 30 uker på torsdag og har vært sykmeldt nesten en uke nå. sliter med bekkenplager og null energi.

-opp ca 07.30

-dusjer, ordner meg, kler på guttungen, han ser på tv

-spiser frokost sammen

-går til bhg ca 09.00-09.15

-kanskje på butikken

-hjem og rydder, sitter på pc, ser på tv, slapper av og kanksje gjør lekser(går nettskole) + litt små arbeid innimellom hjemmefra.

-henter ungen ca 15.00-15.30

-kanskje vi går på lekeplassen en liten time

-middag

-bading, lek, barnetv

-kvelds og legging ca 20.00

-tv titting, pc til jeg slokner på sofaen ca ti-elleve

typen jobber veldig variert, noen dager er han hjemme,(jobber hjemmefra)

ellers jobber han mye kveld. da sitter jeg her alene da.. han er hjemme nærmere tolv.

jepp sånn går dagene..

Skrevet

min er lik som deres omtrent, men sover ikke hver dag, og sover da kun 1 time

Jeg pleier å ha masse energi, og gleder meg til kroppen kommer dit igjen. Med de to andre ahr formen vært på topp rett etter fødsel..

Skrevet

Vært sm siden uke 21 med full bekkenløsning og svangerskaps forgiftning. Har ingen unger fra før så min dag er langt mindre interresant! :/

Står opp veldig variert. Kommer helt an på hvilken turnus mannen er i, noen ganger jobber han mye sent/natt og sover da lengre på morgenen, samme gjør jeg da . Og noen ganger dag jobbing, da står jeg opp rundt 8..

Kanskje jeg klarer å gjøre noe enkelt husarbeid som å henge opp en vask o.l.. Brukte mye tid på å stelle istand til jenta som er på vei, men det er ganske så ferdig nå.

Tar meg en lur i 12 tiden da jeg som regel er utslitt igjen da siden jeg sover så dårlig om natten. Ser på tv, datatid (leei), nå har jeg sydd vognpose til vesla, og skal gå i gang med lappeteppe som skal være leketeppe. Har besøk /er på besøk alt etter som det passer seg og energien rekker til, dette skjer jo ikke hver eneste dag selvsagt. Tja, så går nå tiden når mannen er hjemme :-p

Huff. Drittlei! Nå skal jeg også snart gå i gang med scrapping å lage noen flotte dåpsinvitasjoner :-p

Satser på de neste ukene går fooooooort............................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...