Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Synne Iris Vilja Ellinor Peneste navnet øverst
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Ellinor var det eneste jeg likte.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 hehe, 3 bekjente har akkurat fått barn og hver av barna heter ellinor,synne og iris! jeg liker synne best! men det er så vanlig nå at jeg er litt lei..(jobber i bhg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå