Gå til innhold

Dere som venter jente...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk vite at det var jente på ultralyd, og jordmora sa det ikke var noen tvil, selv om man aldri kan si aldri. Jeg har kjøpt masse jenteklær nå, og nå som det nærmer seg termin, så begynner jeg å bli nervøs for at det blir en gutt. hva gjør jeg da med alle klærne??? Har heldigvis en gutt fra før, så har jo gutteklær også. MEN, jeg tenker jo å ta av prislappen og vaske alle jenteklærne snart. Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stoler på legen, så her er alt vasket og klart i skuffene dems :) Og med de to forrige jentene våre så vi tydelig at det var jente vi og, de to hvite strekene.

 

Så jeg ville tatt sjansen på å vaske det og at det kommer ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter gutt men har hørt at mange tror klitoris er en guttetiss fordi den er litt stor inni magen på tidlig tidspukt så derfor var jeg veldig redd for det samme sev at det skulle være en jente..

Vi var på 3D ultralyd og der fikk vi det greit bekreftet kan du si ... De anbefaler jo ikke å ta 3D ul senere enn uke 28-30 fordi de fleste barna legger seg lengere ned og det er mindre plass til å bevege seg og noe med fostervann hehe husker ikke helt men det er jo bare fordi man ikke ser like godt ... Men hvis man bare vil se om det er en gutt eller jente er det jo til å anbeale... det koseter jo en 1000lapp men det blir sikkert dyrere om du må kjøpe inn alt av klær på nytt...

Hvis ikke får du legge ut klær på finn.no ;)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite at det var jente på ordinær ultralyd i uke 18, og etter det begynte vi å få masse presanger i form av rosa kjoler o.l. av venner og kjente. Jeg har egentlig tenkt at det er en jente som vokser i magen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg hadde også plutselig et øyeblikk av tvil her en dag jeg var i full gang med å sortere babyklær og klippet av lapper for å vaske. Ny ultralyd denne uken bekreftet igjen at det helt klart er en jentebaby på vei, så min erfaring er i alle fall at man kan stole på ultralyden så lenge legen sier han/hun er mer eller mindre sikker på kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme dilemma. Fikk vite jente i uke 20. Var ingen tvil sa jordmor. Men jeg greier ikke helt å riste av meg følelsen av at det kan være gutt. Har forsøkt å kjøpe en del kjønnsnøytrale klær, men det blir jo litt mer jenteklær. Vi har også bestemt navn som jeg er veldig fornøyd med. Det er så koselig å kalle henne ved navn inne i magen, men noen ganger kommer tvilen krypende. Blir jo like glad for gutt, men ønsker veldig gjerne å bruke jenteklærne og jentenavnet vi har valgt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenkte det samme som deg første gangen.

Vi vasket kunn noe av klærne, det vi skulle ha med på føden og til et par dager hjemme, vasket da kunn det nøytrale slik at vi kunne få byttet rosa kjoler ol hvis det viste seg å være gutt:-) men ut kom ei prinsesse som vi hadde blitt fortalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle klær vaska og lagt i kommoden :) Vi har fått ufattelig mye, så vi har ikke fått anledning til å kjøpe de fargerike, knalle klærne vi ønska, så vi får bare tro at det stemmer :) Vi har fått det fortalt på to ultralyder også, så det burde jo være sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på 3 UL og alle sier det er jente. Jeg har fått mye og kjøpt litt. Så jeg har vasket klærene med engang jeg har kjøpt de. så slipper jeg og ta alt i siste liten.

 

Om det blir en gutt, kan du jo selge alt på finn. alt for en pris.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...