Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Hvor mange album synes dere begynner å bli for mye? Har sett noen med over 20 album!!!! Sletter dere album etter hvert? Og hvem har dere bildene synlige for? Er det ikke litt drøyt å ha det synlig for venners venner? Da blir det plutselig veeeldig mange som kan se dem!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Det eneste interessante med Facebook, er bildene. Blir aldri for mye bilder, så lenge de er av god kvalitet, selvfølgelig. Trenger jo ikke se alle på engang ...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg såg nå for en ukes tid siden at jeg hadde 13 album!! Så da slettet jeg en del..Nå ligger det vel album der. Har alt på FB kun synlig for venner!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Ligger det vel 5 album der. Skulle det stå
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg har 51 album, det har bare blitt sånn etterhvert.. Jeg syns det er mye selv, og har slettet et par, men av de 51 som er igjen har jeg ikke lyst å fjerne noen. Det er album fra forskjellige opplevelser, steder jeg har vært osv.. Hadde jeg slettet noe hadde nok folk reagert på hvor bildene av de hadde blitt av..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Jeg liker ikke å dele alt med mine venner på facebook, så har veldig lite utvalg av bilder der. Mine aller aller nærmeste venner og familie får sett interessante bilder selv når de er på besøk hos meg. Jeg tenker på at facebook eier bildene og du kan aldri være sikker på at de ikke kommer på avveie!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Har aldri reagert negativt på at noen har mange album. Tvertimot! Reagerer heller litt negativt på at noen tilsynelatende har mange hundre venner. I realiteten er det nok for en stor del mer eller mindre fjerne bekjentskaper, men synes det virker litt fjollete når det nærmest blir en slags konkurranse å legge til flest mulig.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Jeg har ingen album på facebook, men jeg syns det er kjempestas å se på andres bilder ;-) Jo mer jo bedre !
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Jeg har to album på facebook. Et med bilder av barna og et med bilder av meg og samboeren. Albumet med bilder av barna er kun tilgjengelig for noen få utvalgte av de på vennelista mi, og det andre albumet er tilgjengelig for de på vennelista. Ser ikke noe poeng i å dele bilder med andre på facebook. Spesielt ikke bilder av barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå