Gå til innhold

Stor gutt (2 åring)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr har vært på 2 års kontroll i dag, 2 år og 2 mnd gammel. Og han er 99 cm lang og veier 16 kg. De var helt satt utt av størrelsen hans. Altså; de påpekte at han var veldig velproporsjonert, men at han var utrolig stor for alderen. Jeg ser at han er stor, men er han virkelig så sensasjonelt stor som de ville ha det til på helsestasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes han var ganske stor, ja...men hva gjør vel det?......min er ikke 2 år før om 1 mnd...men han er 91 cm....og alle sier han er kjempehøy...og 12 kg ca.

Skrevet

Den ene sønnen min var 16.7 kg. og 100 cm. på 2-års kontrollen. Nå er han snart 7, og er fortsatt stor, rundt 34 kg. og 135 cm. Han er ikke tykk, bare veldig kraftig bygd - og det har han vært hele tiden. Så ja, sønnen din er nokså stor, men ettersom han er velproporsjonert er det jo helt ok! Alle er forskjellige.

Skrevet

Gutten min var 99,5cm når han var 2 år og 2mnd! Nå er han 6,5år og er 133cm. Stor, ja..men de vokser jo i rykk og napp og det jevner seg jo ut..;) Pent med høye gutter:)

Skrevet

Godt å høre at det finnes andre på samme størrelse! Fikk nesten inntrykk av at han var sensasjonelt stor...

Skrevet

Jenta mi er 3 år, og 95 cm, så må si han er stor ja:p

Skrevet

Minsten min var 96 cm og 15,5 kg på 2-årskontrollen.

Nå er han 3,5 år og er 110 cm og 20,5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...