Gå til innhold

Salad fingers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheta er solgt :) Deilig altså. bare noen tusen under takst... som forøvrig var presset 100.000 opp hehe :)

Nå skal vi bygge & bo ;)

Har du det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeeee, nå kan renoveringshelvetet begynne, hehe,-)) Gratulerer med salg, godt å høre at det er overstått, gikk jo fort også.

Har det supert, jeg,sitter med sovende småfolk på fanget, som vanlig....:-)

Du da, smiler livet idag?

*klemmis*

Skrevet

Statusen min på facebook var: sliten....

Du skjønner når man skal skvære opp etter diskusjoner så får man rett og slett ikke nok av hverandre og går det ut over nattesøvnen.

Tror det ble 2 timer søvn på oss jeg før g.s. begynte å fikle på meg igjen hahaha.... nei stresset med det salget har vært helt umenneskelig samtidig som Ahus har vært mitt andre hjem....

Men det ser ut som om ting går rette veien.

Nå skal vi lever inn skissene pappa har tegnet til en annen arkitekt og så starte prosessen :)))

Du da...blir det noe shopping? Jeg må seriøst ut å handle klær jeg har ikke noe i skapet mitt....

Skrevet

Du, det skjønner jeg godt.

Hahaha, da har jeg det mye enklere, får sove trygt og godt hele natta, jeg. Dvs, er noen som nafser meg i puppen midt på natta, men det er er et matspørsmål, og vi praktiserer selvbetjening, så sover like fint:-)

Godt å få ting overstått, salg, uoverensbestemmelser, sykehusbesøk og alt annet som gnager, blir nok mer positive statusoppdateringer fra deg fremover:-)

Så herlig med tegningene, da er det bare å vente på klarsignal. Både misunner deg og synes synd på deg, hehe. Deilig å få det nytt og fresht, men all den jobben da... *lat*

Shopping blir det innimellom, men blir liksom alltid bare til ungene, finner ingenting jeg vil ha i butikkene.(ikke i skapet heller,så vi har nok samme type klesskap) Håper jeg kommer meg til Sandvika en tur denne uka, men minsta er litt pjusk, så hun er i bær-meg-hele-tida-modus.

Har du vært på Eger? Det nye kjøpesenteret i Oslo.

Skrevet

Nei har ikke vært der. Gi en lyd om du skal på shopping så hiver jeg meg i Golfen og gasser innover.

Jeg merker jeg bare MÅ ha noe nytt hehe.

Huset skal bli deilig å få startet med. Blir godt å få fokus på positive ting og jeg elsker å shoppe interiør hehe. G.s ringte meg nettopp og sa noe utrolig fint så jeg tror nok dette skal gå bra.

Gud at du klarer å sove når du ammer haha... det verste med meg var jo at når jeg hadde karret meg til å få gullet i senga og hektet på puppen så lå jeg der lys våken....

I dag blir det forresten dansing igjen. Du skulle sett oss sist. Minstegutten fikk jo starte på hip hop og måtte ha g.s med seg i starten. Så der satt vi 18 mødre og så på alle barna danse hip hop og g.s sto og veivet og var med haha....

Som sagt jeg blir med til Sandvika om du drar...send sms.

Skrevet

Jeg skal rope ut om vi setter kursen mot det aller helligste, ja, vi må jo få fylt opp klesskapet ditt,-)

Søte gulesider, du er heldig som har sånn flott og god kjæreste. (men det har jo han også, så dere fortjener hverandre) Æsj, nei nå ble jeg for klissete, det er ikke likt meg. *spyr av meg selv* Du påvirker meg i feil retning, jo. Her er det sort, heavy metal og tatoveringer, ikke rosa skyer og kjærlighetserklæringer på sms, hihi.

Hahaha, synes jeg ser han. Har han lært noen bra moves av kidsa da?

Du får filme med mobilen idag, så får jeg se når vi møtes neste gang.

Her er det turntrening idag, så jeg må vel smette inn i en glitrende trikot eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...