Chupa chups Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Har nå slitt med magekatarr i flere måneder, vondt i mellomgulvet konstant (krampe/gruefølelse) og ofte kvalm. Pillene som legen ga meg funker ikke like bra som før. Skal til gastroskopi om en måned. Men nå har jeg lest litt på nett at dette kan skyldes magesårbakterien helio- (hmm, husker ikke hva det heter), og at legen min burde ta en blodprøve for å finne ut om det kan være dette. Og da skal man visst få antibiotika-kur for det. Men legen min har ikke tatt noen blodprøve, bare henvist meg rett til gastroskopi! Og dét er jo en måned til.... skal jeg ringe legekontoret og be om legetime og blodprøve, eller bare vente til gastro-undersøkelsen? Er veldig usikker, og skikkelig utkjørt av disse mageproblemene. Gode råd mottas med takk
Mortilbarn Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Hvilke piller fikk du fra legen da? Jeg gikk (etter mange tåpelige kurer) på enten zomac eller zantac (gikk på begge, men husker ikke hvilken som hjalp)
Chupa chups Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Hmm, tror de heter Bluefish. Funka i begynnelsen. Har du vært på utredning/undersøkelse da, fjaps?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå