gulda Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Mannen min hadde aldri fått pakkekalender, så bestemte meg for å lage til ham -og han ble kjempegøy! Hadde ikke tenkt å gjøre det i år, for det er så vanskelig å finne på noe. Men hvis jeg får noen gode tips, så kanksje jeg gjør det likevel! Er jo gøy å overraske, he he. Og koselig før jul å ha alle de små pakkene stilt opp. Er veldig tidlig, men sånn tar tid! Kjøpte forresten julegave i dag. En leke vi skulle kjøpe var veldig på tilbud. Hjelp, det føltes skikkelig feil! ;o)
Fruen+jente okt.10 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Om det er noen trøst har jeg allerede kjøpt julegave til svigersen. 25% tilbud på Hardangerbestikk - måtte bare slå til! Hihi.. Får bare ikke ammetåka slår inn for fult - og jeg ender opp med å glemme heile hardangerbestikket og kjøper noe annet til de:S Angåeden pakkekalender så har jeg og mannemannen laget til hverandre i flere år. Men vi velger og gi gave hver søndag i advent istede. Dermed kan vi gi litt større (og mer skikkelige?) gaver til hverandre. Mannskjettknapper, dvd, 1/2 fl whisky/cognac, godis+julehefte, ulvangsokker (gavepk), boxere (gavepk) er gaver som har hengt på adventskalenderen tidligere. Det skal sies at jeg ofte bruker å kjøpe alle 8 pakkene. Kjøper han adventspressang til meg får jeg ofte høytalere til bil, nye vindusviskere og slike manneting.. Tror nok jeg syns det er mer stas enn mannemannen syns.. Dog "forlangte" han og få gaver hver dag i fjor. Dermed pakket jeg inn en dumle til hver dag:p Det ente med at jeg satt og koste meg på lille julaften med drøssevis av dumle:D Hihi.. I år vil vi ferie vår første jul med felles barn i hus, så adventskalendere må derfor revurderes. Lillepia vil da være ca 2-3 mnd i desember - så ho vil nok ikke skjønne noe av det uansett altså.. Forøvrig så syns jeg ikke du er tidlig ute i det hele tatt. Jeg har tenkt på jula LENGE:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå