Gå til innhold

Inspirert: pakkekalender til voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min hadde aldri fått pakkekalender, så bestemte meg for å lage til ham -og han ble kjempegøy! Hadde ikke tenkt å gjøre det i år, for det er så vanskelig å finne på noe. Men hvis jeg får noen gode tips, så kanksje jeg gjør det likevel! Er jo gøy å overraske, he he. Og koselig før jul å ha alle de små pakkene stilt opp.

Er veldig tidlig, men sånn tar tid!

Kjøpte forresten julegave i dag. En leke vi skulle kjøpe var veldig på tilbud. Hjelp, det føltes skikkelig feil! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen trøst har jeg allerede kjøpt julegave til svigersen. 25% tilbud på Hardangerbestikk - måtte bare slå til! Hihi.. Får bare ikke ammetåka slår inn for fult - og jeg ender opp med å glemme heile hardangerbestikket og kjøper noe annet til de:S

Angåeden pakkekalender så har jeg og mannemannen laget til hverandre i flere år. Men vi velger og gi gave hver søndag i advent istede. Dermed kan vi gi litt større (og mer skikkelige?) gaver til hverandre. Mannskjettknapper, dvd, 1/2 fl whisky/cognac, godis+julehefte, ulvangsokker (gavepk), boxere (gavepk) er gaver som har hengt på adventskalenderen tidligere.

Det skal sies at jeg ofte bruker å kjøpe alle 8 pakkene. Kjøper han adventspressang til meg får jeg ofte høytalere til bil, nye vindusviskere og slike manneting.. :P

Tror nok jeg syns det er mer stas enn mannemannen syns..

Dog "forlangte" han og få gaver hver dag i fjor. Dermed pakket jeg inn en dumle til hver dag:p Det ente med at jeg satt og koste meg på lille julaften med drøssevis av dumle:D Hihi..

I år vil vi ferie vår første jul med felles barn i hus, så adventskalendere må derfor revurderes. Lillepia vil da være ca 2-3 mnd i desember - så ho vil nok ikke skjønne noe av det uansett altså..

Forøvrig så syns jeg ikke du er tidlig ute i det hele tatt. Jeg har tenkt på jula LENGE:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...