Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599890 Denne f.eks? Er de bra? Går det an å skrive på dem, eller blir tastaturet for smått? Har behov for en liten bærbar til å ha i vesken, som jeg kan skrive på og komme på nett med. Trenger ikke være noe fancy ellers.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Ingen? Haster litt, må evt bestille i dag.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg har den, jeg sitter på den nå, og greier fint å skrive på den. Den kommer også med Word, men man må selv betale for det. Jeg er veldig glad for denne pc'en. I begynnelsen var jeg drit irritert fordi den var så liten, men du blir vant med det, og den passer i håndveska mi. Du kan koble deg p snå snart du har en åpen forbindelse. Den er helt super. Batteri levetida er temmelig bra, og når jeg er lenge på farten tar jeg med fullt opplada reservebatteri som var inkludert i prisen. Tror jeg betalte en del mer,jeg gikk for den som hadde størst prosessor, ettersom det er avgjørende for hastigheten på nettet. Jeg har ingen problemer med hastighet, det kommer an på hvor god forbindelsen er. Er det dårlig med nett, går det vanvittig tregt, men det er sikkert det sammen med større pc'er også. Så anbefaling fra meg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Vi bruker vår ALDRI. For liten skjerm og tastaturet er forminsket litt slik at det tar for lang tid å venne seg til... Men snedig størrelse i forhold til å ta med seg, har ikke hatt noe problemer med nett (har linux på vår), god batterilevetid og helt grei ellers. Hadde skjerm og tastatur vært litt større hadde nok vært en fin maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå