Gå til innhold

3 timer m rier igår kveld, men de dabbet av IGJEN...Aaargh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rikshospitalets sexoppskrift ble prøvd ut igår kveld, og fra kl 20 til ca 23 hadde jeg regelmessige, vonde tak i magen (5 min mellom hver ca og måtte bite tennene litt sammen, for d var ikke noe godt)- kombinert med nedpress/ "hodet detter ut"-følelse.. Meeen så dabbet det av igjen gitt, og har vært dørgende stille etterpå...Begynner å bli litt lei av dette tullet nå, for man får jo så mange falske forhåpninger hver gang...

Men noen som vet om slike tulle-rier hjelper for noe, modnes man eller er det bare bortkastet energi?? Føles så kjipt å bli lurt, gang på gang:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan det er, har gått med det der tullet i tre uker nå, hver kveld. Drittlei!!!! Det er forhåpentligvis modning på gang når det er slik, men har hørt at noen har gått slik lenge uten å modnes...men som sagt, krysser fingrer for modning:D

Skrevet

Hva i alle dager er rikshospitalets sexoppskrift?? *blond*

Kjedelig med rier som stopper opp, men prøv å trøste deg med at det sikkert ble noe modning og kanskje litt opning utav det!! Jeg har aldri hatt slike rier som stopper opp, mine fødsler har alltid startet med regelmessige rier (5 min mellom). Og håper det skjer denne gangen også, for kan forestille meg hvor demotiverende det må være med slike tulle-rier!

Skrevet

Så spennende Lykkeli! Men frustrerende når det gir seg... Du får gi det et forsøk til! Lykke til :)

Skrevet

Ja,det samme skjedde meg i helga. Hadde sex for så å få rier,men de gikk over etter 2 timer :( Sukk .. Så jeg gidder ikke prøve sex mer. Ungen kommer når den er klar :)

Skrevet

GRRR! Så kjipt med masse lureri! På den lyse siden; det betyr jo at det nærmer seg, da. Ut skal de til slutt, okke som!

Skrevet

Ga du det et forsøk til Lykkeli? Nå er jeg spent på om det har skjedd noe!

Skrevet

Her skjer det lite dessverre... Prøvde igjen igår kveld, men m samme resultat.. Vonde maserier som dabber av etter en stund. Fått en og annen vond rie idag også, men ikke noe regelmessig, så regner m at jeg bare må smøre meg m tålmodighet og sikkert gå til termin denne gangen, om ikke over.. Litt frustrert og motløs nå ja, siden man får jo så høye forhåpninger når sånne ting skjer- men også desto større skuffelse når d dabber av igjen- gang på gang:(

BUHU- jeg vil føde NÅÅÅ!! hehe.

Skrevet

Føler med deg, lykkeli! Prøvde meg på litt løping i trapper i dag, men resultatet ble bare at jeg ble sliten... Termin på lørdag men ingen tegn på at noe er på gang. Har noen kraftige kynnere innimellom, men inggn som egentlig gjør vondt- tar bare litt pusten ut av meg. De er overhodet ikke regelmessige heller så...

Begynner og bli skikkelig lei! Det er jo søren meg et ork bare å skifte posisjon i sofa'n... Og i dag skulle jeg forsøke og barbere meg nedentil. Lo høyt på badet da jeg innså at jeg ikke bare hadde kuttet meg flere steder, men "frisyren" var som om den skulle vært gjort på en billig frisørsalong, hehe. Pent var det ikke!

Skrevet

Jeg tror nok du må være noe moden før det har effekt. Da jeg gikk gravid hadde jeg 2-3 cm åpning på fredag og 1,5 cm livmorhals. Hadde sex natt til søndag som resulterte i vonde masrier hele natten, men ga seg når jeg gikk i dusjen før vi skulle ta turen til sykehuset. ventet et døgn og hadde ny sex natt til tirsdag og snuppa var da ute kl 07.22 tirsdag morgen.... Tror kanskje at første runde med sex fikk fart på modningen slik at neste runde sex faktisk førte til fødsel.

Uansett; det er slitsomt å gå slik og jeg anbefaler deg å prøve å få deg en god natts søvn en natt imellom i alle fall.....

Håper det blir fødsel på deg snart vennen! Stor lykke-til-klem

Skrevet

Takk takk dere=)

Jeg er litt moden, men legen kunne ikke si nøyaktig hvor moden (gjorde så vondt at hun ikke ville sjekke mer). Ca 1-2 cm livmorhals, forkortet og påvirket, og kanskje en liten cm åpning- men ikke noe mer å skryte av foreløpig. Så har vel innstilt meg på å måtte gå til termin denne gangen, bare håååper jeg slipper å gå over!!!

Og mandalay- hehe, shaving av underliv er risikosport nå om dagen (har vært d lenge egentlig), så det har vi lagt litt på hylla her i gården ja;) Begynner å bli veldig lei jeg også, og er så KLAR for å endelig få møte lillesnuppa og se hvem hun er, komme i gang m livet som tobarnsmamma og ja- rett og slett starte en ny epoke i livet vårt! Nå bare går jeg i et slags tomt vente-vakuum føler jeg, kjeder meg og teller timer omtrent:p

Men hva m deg, Virreli- noe action på fødefronten enda?? Du har vel termin et par dager før meg, eller hvordan var det?

Skrevet

Det var (vel) verdt forsøket da!

Jeg har hatt kynnere noen dager som i går gikk over til maserier. De har ikke kommet ofte, men har vært intense. Det er ihvertfall en opptrapping! Ja, jeg har termin et par dager før deg, 20. (Men min egen termin er 22.:)

I natt fødte et vennepar av oss, 3 uker før termin. Snikere! Jeg ble faktisk litt sur, glad på dems vegne, men ja, litt sur.. hehe, litt egoistisk her kjenner jeg. Jaja, i dag skal det pules og brystvorter skal stimuleres, nå går jeg all-in! :)

Skrevet

hehe, så bra- da håper vi på full effekt av sengekosen! Skal gi det et forsøk til idag vi også, selv om forhåpningene er forholdsvis små nå merker jeg. Skjønner godt den følelsen der, man blir jo bare ekstra utålmodig når man hører om andre som føder, og sniker i køen til og med! Nei, nå må det snart være vår tur her synes jeg!! :D

(jeg hadde forresten regelmessige sammentrekninger- ikke særlig vonde- gjennom hele dagen før forrige fødsel startet for alvor, så du er sikkert snart i gang nå! Fingers crossed ihvertfall:)

Skrevet

Jordmor sa i dag at man må ha sex ofte, da det er det samme stoffet i spermen som de bruker til å sette i gang fødsler. You go girl! :)

Jeg fikk nettopp melding fra et annet vennepar nå som også har født i dag!! De hadde termin i går så de er unnskyldt da. Men kjenner jeg blir ekstra utålmodig ja! :) Men jeg blir også ekstra håpefull når du sier at din siste fødsel startet med regelmessige sammentrekninger. De har trappet seg opp her nå. Jordmor sa at jeg ikke hadde maserier da, men bare kynnere. For at det skal være maserier, eller rier av noe slag, må det være regelmessighet i dem. Og det var de ikke med meg. Vanskelig med alle begrepene!

Jeg spurte også om hun kunne sjekke modning. Hun fikk ikke tak i livmorhalsen og kunne ikke finne ut om jeg hadde åpning, så da var jeg egentlig like langt.

Tvi tvi til oss :)

Skrevet

Hvor skal du føde Virreli? Jeg har termin 18, men min egen termin er 22, som deg. Har også bursdag 22, så kommer til å knipe igjen hvis det ikke skjer noe før:-) Slimproppen min gikk i dag så kan jo håpe...

Jeg skal foressten føde på Ullevål.

Skrevet

Jeg skal føde på Elverum!

Så gøy med egen termin på bursdagen din, ekstra spesielt da :)

Gratulerer med slimproppen, hehe :) Jeg skulle også ønske jeg fikk et slikt skikkelig "tegn" på at noe er i gang. Selv om det kan drøye litt likevel. Nå har jeg gått meg en tur i regnværet og skal sette meg ned for å stimulere brystvortene.. Haha, artig hva man får seg til å dele ;)

Skrevet

hehe, ja her sparer vi ikke på detaljene nei- privatliv, hva er vel det? :D

Men duuu, du skulle beholdt fødeplassen din på Riksen vettu, så hadde vi sikkert blitt barselbuddies og greier! ;) Hvordan går d med huset forresten, er det lys i enden av tunnellen nå?

mandalay- skjer det noe mer hos deg??

Skrevet

Her skjer det fint lite! Men selvom slimproppen har gått kan det jo fortsatt ta tid:-( Hatt mye kynnere den siste uken, men ingenting som har tatt seg opp. Får trøste meg med at i den store sammenheng, er det veldig kort tid til jeg er MAMMA!

Regner ikke med at det er noe nytt hos deg heller..?

Skrevet

Neeeida, ingenting... Vi får holde hverandre litt oppdatert fremover, spennende dager dette, og vi har jo tross alt fulgt hverandre i ganske mange uker og måneder nå=) Siste innspurt!!

Skrevet

Ja, jeg skulle det. Men nå har jeg bare 25 min til sykehuset, det holder nok for en sikkert stresset førstegangs ;)

Huset har blitt et hjem! Et riktig så flott et også, vi trives utrolig godt. Veldig deilig å ha ferdigstilt rommene vi trenger, resten stresser vi ikke med og tar det som det passer :)

Skrevet

Så deilig da, høres jo helt topp ut- man trenger jo ikke å ta alt på en gang heller=) Skjønner godt at du bytta sykehus da, ikke noe ålreit å måtte sitte i bilen i flere timer m vonde rier heller liksom:p

Ingen action hos dere idag? Her skjer d fint lite er jeg redd.. Har hatt noen vonde tak innimellom, men ikke regelmessig, så da hjelper d jo lite:/ Håper litt på at vannet plutselig skal splæsje ut, for da vet man jo m sikkerhet at fødselen nærmer seg, men startet jo m regelmessige kynnere som gikk over til rier sist gang så..

Skrevet

Her har det stoppet opp, back to start. Utrolig irriterende... Det er mentalt slitsomt å forberede seg på fødsel, for så å miste alle symptomer, så pån igjen dagen etter.. Og så går no dagan! :)

Det ble ikke mindre irriterende når jeg i dag så at par nr 3 poppet i går..! Hehe, tydeligvis noe i lukta på Hedmarken :) Men her suste den visst rett forbi.

Skrevet

Jeg er også fortsatt like gravid:-( I tillegg har jeg blitt skikkelig forkjøla, så det må jeg si var bra timing! Nesten så jeg faktisk håper at det ikke skjeg noe i helga ettersom jeg ikke føler meg helt topp! Og jeg som så og si aldri blir syk...

Skrevet

Huff, så dårlig timing! Jeg brygget også på noe i går men det gikk over.

Men nå er jeg back in business, det røsker igjen! Jippi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...