Gå til innhold

Inspirert - vekt og høyde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er du, og hva er trivselsvekten din?

Jeg er 1.65 og liker meg best rundt 57 - 58 kg.

Nå veier jeg 60 - 61 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 174 høy, veide 72 før jeg ble gravid, men ville nok helst veid 65 for å føle meg vel..

Skrevet

159 og 52 kg, ville vert litt mindre men vet ikke hvor mye, siden jeg ikke har veid så "lite" før...

Skrevet

Jeg er 167 cm og har trivselsvekta mi rundt 55 kg, jeg trives best som litt tynnere enn bare slank. Jeg har enda noen kilo igjen etter fødsel, men håper å oppnå trivselsvekta snart.

Skrevet

167 63 kg, fornøyd men vil heller gå ned enn opp;)

Skrevet

Jeg er 1.60, 76kg... Driver og skal ned til ca.60-62kg.

Skrevet

Jeg er 1,68 og veier 56-57 og er i ganske grunn fornøyd med det. Veide en gang før 51 og likte ikke å se kroppen min i speilet så tynn. Men vil gjerne ha LITT mindre hofte.

Skrevet

167 og 55 kilo. Har ingen ønsker om å gå opp eller ned..

Skrevet

1,72 og trives best rundt 65-66 kg. Nå veier jeg 70 kg, er på vei nedover ;)

Skrevet

160 høg og vil gjerne veie under 65 kilo.

Da jeg gikk på vidregående veide jeg 55, men tror ikke den vekta er noe trivelig for meg lenger. Er jo over 30 nå. Trivselsvekt på 62-64? Legger somregel på meg litt på vinteren som forsvinner av seg selv på sommeren. Ikke noe aktivt vintermenneske nei.

Skrevet

Jeg er 1,72 høy, og veier for tiden 75 kg.

Var 72 før jeg ble gravid, men trivselsvekten min er 62-63 kg. og skal fort ned på det etter fødselen...:)

Skrevet

Jeg er 1.60 og har vel trivselsvekt rundt 50 kg,

nå veier jeg 47 kg..

Skrevet

1.70 og 57 kg er min trivselsvekt. Men nå er jeg 25 uker på vei og hele 79 kg!! Herregud, dette går gærne veien!

Skrevet

Jeg er 176, trives best med litt over 60, er nå 57.

Skrevet

Er 170 og 63-64kg. Trivest best rundt 60kg...

Skrevet

Jeg er 164 og 47-48- 49 kg (varierer litt fra morgen til kveld). Trives godt med det (ser ikke unormalt tynn ut, selv om jeg er lett..).

Da jeg var gravid var jeg på det meste 62 kg, og det trivdes jeg også godt med :)

Skrevet

Jeg er 170 høy og veier til vanlig mellom 52 og 55kg.

Skrevet

1,67. Mellom 60-65 er greit. Viktigere enn vekta er at det ikke er lovehandles eller valk over buksa.

Skrevet

Skremt over hva som er normalvekt og trivselsvekt her. Tydeligvis bare de tynne som svarer! Er ikke en gang snakk om å være slank på denne listen.

Skrevet

Er 1.66 og veier 76 kg (fødte mitt andre barn i forrige uke). Min trivselsvekt er 60 kg, eller like under.

Skrevet

Er 170 og i glansdagene veide jeg 57-58 og var fornøyd med det.

Etterhvert som jeg ble eldre og mer bedagelig, fant jeg ut av min trivselsvekt er 60 ;-)

Nå som jeg er gravid er vekta imidlertid et helt annet kapittel.....men tilb til 60 skal jeg!!

Skrevet

Jeg er 1,76 og trives best når vekta begynner med et 6-tall.

Skrevet

jeg er 165 og hopper mellom 47-49 kg. Kunne godt tenkt meg noen kilo ekstra. Var opp i 62 kilo som gravid, men etter 3 mnd. er jeg tilbake til den gamle vekta.

Skrevet

1.59 og veier 55 kg. Jeg er godt trent, så jeg er tynnere enn kiloene og høyden gir inntrykk av, og er derfor med andre ord ganske fornøyd med fordelinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...