Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 At Nettavisen gir faen i å skrive lavpanna artikler om at nå er d x antall år siden tsunamien i Thailand....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 hehe godt spm.. jeg tenker lite på hva jeg ønsker meg.. men jeg veit hva jeg ønsker barna mine til jul hahaha!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg ønsker meg en baby, hadde vært så fint å være gravid i julen. Av materielle ting: Deler til finserviset vårt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 hehe.. Jeg ønsker med også baby! Men utenom det da? hihi.. hi
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Jeg ønsket meg at jeg skulle bli gravid før jul, og nå har jeg blitt det, så da ønsker jeg at det går bra Også håper jeg at sønnen min får en kjempefin jul Vi og da så klart
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Ullundertøy i friske farger, knallrøde tova ullvotter, sånn stor lue med klaffer med "pels" inni, god papirsaks, div. bakestæsj(former, sprøytepose o.l) Har bursdasg sent på året, så det jeg har kombinert ønskeliste:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Min alt mellom himmel og jord ønskeliste er: Jobb (er i sv.perm, jobb konkurs under perm) Eget hus En baby ny bil sydentur Realistisk ønskeliste (som kan ligge under treet) Soda stream (det er jo bare så utrolig godt!) klokke smykker klær interiør ting parfymer lys ny mobil
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Jeg ønsker meg ikke baby til jul. Han kan godt bli der til det har blitt januar! Ønsker meg babyklær, leker, babycall, lekegrind, vippestol, trappegrind, ulltøy til baby, voksipose og gavekort på babybutikken så man kan kjøpe det man ikke fikk til jul.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Ja, det hadde vært drømmen min også.. Blitt gravid nå, og ha mulighet til å ønske meg babyting til jul... hi
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Ønsker meg flanellspysj og tøfler... Gode bøker.. Men mest av alt ønsker jeg en fredelig jul med mann og barn, god mat og drikke, hyggelige selskaper med slekt og venner og fri fra jobb! Jeg er et skikkelig jule-menneske, og har alt begynne å tenke på julegaver, julebakst osv
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Eg ønsker meg to nye inne dører (av mor og far) gavekort på diverse interiør butikker ( nett kjøpt nytt hus) SNØ!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Oii hmm, det er mye det Blir nok ny bil og en lang ferie til evt thailand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå