ungmortil3 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Har kun prøvd Avent selv. Men er litt nysjerig på en medela brystpumpe MEDELA FREESTYLE BRYSTPUMPE. Noen som har prøvd?
eliona Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 ja, jeg hadde den sist jeg fødte. Den er veldig bra. (sånn elektrisk). Trodde jeg hadde kastet den men mannen fant den heldigvis når han pusset opp en bod i sommer. Den kan jeg anbefale.
Makko med to små gutter Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Løp å kjøp! Jeg har en Medela pump in style advanced, sikkert omtrent den samme som freestyle... Prøvde både enkelt elektrisk fra medela og avent først, endte med at jeg var mest fornøyd med den manuelle fra avent. Til jeg fikk prøve dobbeltpumpa mi. Hvilken lykke! Tida ble redusert til under 1/3 og jeg fikk ut MYE mer melk, noe som gjorde at jeg også fikk mer melk. Etter ca en mnd pumpet jeg lett ut 400ml på under 10minutter! Mot kanskje 125ml på 30min med enkeltpumpene... Med nestemann tenkte jeg at jeg skulle høre med morsmelkbanken om de vil ha ;-)
Tulla med tre små Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Har prøvd både den lille gule "padda" til Medela (enkeltbrystpumpe, elektrisk), Medela pump in style advanced og Medela Symphony, begge dobbeltpumper. Pump in style er helt ok, og til en overkommelig pris hvis du skal kjøpe Minuset med den er at det bare er en pumpemotor inni, sånn at du må plugge igjen den ene siden hvis du bare skal pumpe ett bryst. Symphony derimot, er SUVEREN!!! En sann nytelse å bruke, men dessverre så himla dyr, at det nesten er umulig å få tak i den her i Norge. Den kan imidlertid leies, både hos noen sykehus, og hos noen apotek. (Boots, Samarit m.fl.) Leverer du melk til melkebank, pleier du å få låne pumpe gratis på sykehuset, så det er jo også et alternativ hvis du har for mye. :-)
Makko med to små gutter Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Hehe jeg er faktisk ikke enig :-) Prøvde Symphony'n på sykehuset en gang (måtte ha hjelp på ammepol.) synes min egen pump in style var bedre :-) Det er jo ikke noe problem å plugge igjen ene siden om du bare skal pumpe ene siden, den kommer jo med propp... -Skjønner ikke problemet...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå