Gå til innhold

Nedpress etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå hele 12 uker siden fødsel, men sliter fortsatt med ganske kraftig nedpressfølelse om jeg har stått eller gått mye. Andre som opplever det? Skal sies at jeg hadde pressrier i 5 timer uten særlig virkning da babyen lå veldig høyt i magen...uæææ...å pressefasen var heftig med andre ord. Min udugelige fastlege sa det sikkert var normalt...sikkert... Har også hatt ganske mye utflod siden fødsel som aldri har blitt borte. Kanskje lurt å ta en tur til ordentlig gynekolog også, syns ikke 6-ukerskontrollen var så bra.

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg opplever dette enda, og minsta er 1 år!

Om jeg har sittet en stund og reiser meg opp føles det som om livmora skal dette ut. Samme om jeg står lenge!

Vet ikke om det er normalt,men du er i alle fall ikke alene:)

Ting blir jo jammen med mye forandret etter en fødsel.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Ingen av venninne mine har opplevd dette, så følte meg ganske unormal. Har også veldig vondt etter sex, da kjennes det ut som jeg har født på ny, sykt press i underlivet. jaja, går seg vel til etterhvert :)

Skrevet

Du må knipe! Den pressefølelsen kommer av at musklene i underlivet og bekkenet er slappe. Knipeøvelser knipeøvelser knipeøvelser...

Skrevet

Hmmm... Føler jeg kniper masse, men da skal jeg knipe MER!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...