Gjest Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Tenker at det må jo være genialt til snuppa på halvannet år, å ha det under en vanlig body...
Kamomille Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Ja, men jeg har kun sett dette til voksne. Kan jo henne det finnes til barn også. Men hvofrus ska du har det unnen vanlig bomulsbody?? Hvorfor ikke bruke body av ull eller ull/silke? Enbody i ull vil jo varme mye mer enn en singlet?
Gjest Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Har kikket litt på nett, og det ser ut som det bare fins ullsingleter til litt større barn. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, har bare fått en ide om at det kan være greit, hehe Men som du sier, er vel bedre med en hel body i ull istedet so much for my "fantastic" idea...hehe
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy/Singlet-barn-i-ull-silke/
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Nøstebarn er itt små i størrelsen, evt krymper de lett, så str.2 år passer nok fint.
It's all about me Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Jeg bruker selv singleter i ull hele vinteren under finere gensere og topper. Da kan jeg både kan jeg både holde varmen og se bra ut, hi hi. Men under body på barn ser jeg ikke poenget, da er det bedre med hel ullbody/genser. Men under pentøy på vinteren må det være kjekt med en singlet i ull.
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Og kjekt på 17-mai under bunad eller kjole om været er surt:-)
Gjest Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Takk for innspill:) Blir nok til at jeg heller handler inn litt ullbodyer istedet Er bare det at hun har så mange fine bodyer, så er det så kjedelig å bruke ullbodyer siden de veldig sjeldent er veldig fine å se på De fra name it, med blonder rundt håndleddet er jo fine da, så blir vel til at vi kjøper noen av de
Vår tur :) Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Butikken små venner (Bergen) har noen ullbodyer uten armer, altså omtrent som en singlet bare at den har knapper under bleien slik som vanlige bodyer har. jeg syens de er helt geniale!!
MintCondition Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Både JOha og Steffens har ullsingletter, fås kjøpt på Barnas Hus bl.a.
wombat75 Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Vi har ulltrøye (kortermet) fra Nøstebarn som jeg bruker under bomullsgensere nå. Det kommer vel litt an på hvor varmt barnet ditt er, temperatur inne i bhg og sånt, men jeg synes det er litt tidlig med ullbody ennå. Nå er dattereren min litt snørrete og det regner ute, da synes jeg det er godt med litt ull innerst på brystet. Da kan også bomullsgenserne hennes brukes litt lenger utover høsten. I fjor var hun i en barnehage som ikke var mye ute, men nå som hun er et annet sted kan det hende vi går over på bare ull tidligere sånn at det er bedre for henne. Uansett synes jeg den ene trøya var et godt kjøp, den blir masse brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå