Gå til innhold

Sparking :)


Miessi

Anbefalte innlegg

Hvis ikke han sparker min høyre pupp, så dytter han kjempe hardt nedover, enten det er blæra mi eller så dytter han mot tarmene. Noen ganger sparker han så hardt at jeg nesten begynner å lure på om han har lyst å komme seg ut.

 

Men koselig er det og enda mer koselig når man ser alle sparkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det til tider er vondt med sparkinga nå, men er koselig da:)

 

Tvilling 1 har festet seg i bekkenet, så der kjenner jeg sparking på høyre side og oppover. Tvilling 2 ligger i seteleie, så der kjenner jeg masse spark på venstre side og nedover, sprø følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag og der fikk æ vite at hodet er festet. Det er da derfor det kjennes så godt ned når han sparker. Har hørt at det kan være utrolig ondt når babyn sparker ribb beinene og at det kan bli kjempe ømt i lengden. Føler meg heldig når han her bare treffer min høyre pupp, der blir det ikke så ømt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en jente, og ut ifra det jeg leser her, så er hun veldig rolig. Hun sparker ikke så mye, men rører heller mer på seg. Kan være ubehgelig nok det. Plutselig ligger hun med ryggen mot magen min, men mest ligger hun me ryggen mot min høyre. Sist vi var på ul(for ca 2-3 uker siden) lå hun med hodet langt ned. Ville ikke vise seg noe særlig. hender, føtter og navlestrengen i ansiktet, og snudde seg med ansiktet mot ryggen min. Følte vel at vi kunne vente til hun kom ut med og se hvordan hun egentlig ser ut. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi har en tendens til å treffe meg i blæra kjennes det ut som, til tider ganske ubehagelig. Men koselig er det jo og. Kjenner også en del romstering rundt og hele magen bølger når hun skifter litt på stillingen :)

Magen har sunket litt og er lav, så har heldigvis sluppet unna spark i ribbena til nå iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...