Gå til innhold

lite spark


Lillemy89

Anbefalte innlegg

jeg er 24+2 på vei nå, startet å kjenne spark i uke 16. og de har vært ganske kraftige de siste ukene. og jevne. men på søndag og frem til nå, har de blitt svakere og mere skjeldne..

er dette helt normalt, eller burde jeg ringe legen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

jeg kan ikke gi deg noe klart svar på om det er normalt eller ikke, men ikke gå og engst deg for mye da er det bedre å ta kontakt og få det sjekket opp:)

 

Hvordan ligger morkaken din?? Og de sier vel noe om at det ikke er vanlig og kjenne daglig spark før i uke 26 og utover, da skal man kjenne det daglig og tydelig. Den lille kan jo ha lagt seg litt langt bak mor ryggen pg kanskje du har en rolig baby......

 

Men er du urolig, ta kontakt og få det sjekket opp, det er det de er til for:)

 

Lykke til og hold oss oppdatert......klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morkaken lå langt opp når jeg var på ul. så det sa de var flott..

det har vært en veldig aktiv baby frem til nå, men det er jo sikkert helt ikke noe farlig. men når det er første babyèn og alt er nytt så blir jeg litt stressa når noe forandrer seg :P

 

har prøvd alle kjerringråd, med sukkermat, dytte på magen og alt. hehe så ringte legen og de ville jeg skulle komme å sjekke det. så da drar jeg og gjør det. og håper på han bare har lagt seg litt anderledes og roet seg ned

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen. Hadde en laaang periode med mye liv og action inne i magen. Så begynte sparkene å bli svakere, skjeldnere. Jeg hadde også tenkt å ringe en dag, men jeg tror lillegutt skjønner når jeg blir urolig for han :P For når jeg skulle til å ringe begynte han å sparke noe veldig! Og da kjente jeg sparkene lengre opp i magen :) Så det kan jo hende det er noe i det du sier om at de legger seg anneledes. Jeg vet ikke. Men jeg tror likevel ikke det er noe å uroe seg for :)

 

Begynte forresten å kjenne noe som kunne minne om hikke her om dagen! Kjempemorsomt :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...