Villa Perlesukker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Vi skal ta bilder ute og lurer litt på hva vi skal ha på? Noen med tips?
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 jeg ville valgt noe uten mønster og trykk.. Spessielt viss dere skal ta bilder ute, kan det fort bli litt formye detaljer.
Gjest Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Syns det er fint med jeans og ensfargede t-skjorter.
Blubblubb Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Vi brukte flere ulike antrekk - bunad, fin t-skjorte og jeans og en veldig søt pysj. Da fikk vi bilder etter både vår og ulike besteforeldres smak ;-) Skal du ta bilder ute nå vil jeg anbefale regntøy... ;-P
It's all about me Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Ensfargede klær uten trykk og barbeint. Hos fotografen er det enkle ofte det beste, med mindre man skal ta et temabilde da.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Kiwigrønn samekofte er veldig i tiden da ;-)
Villa Perlesukker Skrevet 14. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2010 haha saladfingers.... Kiwikoften ble visstnok nedstemt hoho.... Vi skal ta bilder ute så jeg må se om jeg ikke finner noe i Oslo i morgen....
It's all about me Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Ojsann, hoppet over ordet ute da jeg leste jeg, så da utgår barbeint regner jeg med, he he.
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Kanskje du kan finne litt inspirasjon her: http://awkwardfamilyphotos.com/ Hvordan ser det ut der dere skal ta bilde? Ved sjøen, i en park, i skauen..?
Villa Perlesukker Skrevet 14. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2010 Nei du vet jo hvordan gulesider er... alt skal skje i skogen.... kniiiis. Nei fra spøk til alvor jeg tror det blir i en park. Jeg tenkte på kjole til minstejenta. Sånn tykt stoff med en rund krage på om du skjønner. A linje. Så til største datteren tenkte jeg skjørt i samme stoff. Så noe lignende på Benetton. Så fant jeg nydelige luer og hansker fra Tommy H. Så bare noen pene jakker/kåper til jentene. Og til guttene så jeg strikkajakker i grått og blått. Gulesider vil vel helst gå rundt naken tror jeg men det får være nok at han sender meg et nakenbilde i ny og ne moahahaha....
The Bad Gal Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Da får dere stille naken under ullkåpe/frakk, haha. Ungene blir nydelige, litt høstpreg på klærne passer jo supert:-) Jeg hadde nok gått for hardcore Halloween-tema selv, men jeg er litt ehhh... annerledes. *kremt* ;-))
lille sprelle Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 ikke mønstrede klær ikke for mye forskjellige farger. tenk litt på at ikke en skiller seg veldig ut mht påkledning - det gjelder farger og stil. Smil pent! hehe
Villa Perlesukker Skrevet 14. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2010 lille sprelle takk for tips. Skal holde meg unna for mye mønster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå