Gå til innhold

Babykino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på det? I så fall hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært flere ganger på babykino ved molde kino. synes det er et kjempefint tilbud. i molde er det litt lys i salen så man kan se ungen og amme og slik. dessuten har de senket lyden på filmen npe så det ikke skal bli for høye brå lyder for babyen... og så er det alltid god plass i salen :) det er godt å være på en plass hvor babylyder, skifting, mating og alt sånt er lov selv om man gjør noe sosialt på en offentlig plass!!! :)

Skrevet

Jeg var for mange år siden og syns det var helt greit. Det var dempet belysning og ikke så høy lyd. De hadde det i en sal som det var god plass så ungene kunne ligge på gulvet om de ville. God plass til barnevogner.

Det virket som de fleste ungene sov, mens min satt i armkroken og så på hele filmen nesten. Hadde en baby som aldri ville sove, og kunne slettes ikke sove når det skjedde noe spennende på lerretet.

Der jeg var var det også mange eldre som var, så ungene fikk masse oppmerksomhet fra de også.

Skrevet

Veldig koselig! God stemning, og deilig å lufte seg litt.. Så sant babyen er så liten at den ikke bryr seg om skjermen er det topp.

Skrevet

Anbefales!

Det er best når de sover mye, og ikke har begynt å krabbe rundt, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...