magica og lille tryll ♡ Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Er det ok? Lurte på om lillebror som snart er i anmarsj kan arve nøstebarnskinnet til lille tryll...
camilla^ Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Lillesøster arvet og fikk nytt. Lammeskinnet jeg hadde kunne vasket på 60grader, så det ble rent. Min fars tante gav lammeskinn som fødselsgave til begge ungene, så vi fikk til andre mann også selv om vi egentlig ikke trengte. Men veldig greit for hadde ett i vogna og ett i huset. Eldste på 7år bruker sitt enda, det har sin fasteplass i sofaen. Og det er i vaskemaskinen noen ganger i året, og det ser fortsatt like fint ut.
Trollemor og snuppa! Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Ja, kjære vene! Vask det og luft det godt... Man kan da ikke kjøpe nytt for hver unge man får... :oD
rima Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Vet ikke med nøstebarn sitt, men jeg ville vasket det forsiktig og børstet det opp etterpå. Da blir de fleste skinn som nye igjen. Og trylla har jo liksom ikke slitt det ut heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå