Gå til innhold

Hva vasker du klær med, og hvilken tøymykner- skyllemiddel?


Nå er vi seks:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her lukter det ingen ting, fryktelig kjedelig. En unge som ikke skal ha skyllemiddel og kun nøytral til klesvasken, så da får alle andres det også. De andre syns tøyet lukter godt når det kommer ut av tørketrommelen, men jeg kan ikke si jeg lukter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda sensitive og comfort sensitive. Jeg tåler ikke så mye parfyme, men disse tåler jeg. Skyllemiddelet er mildt parfymert, så klærne lukter godt og rent, uten å lukte for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker flytende ariel vaskemiddel og nøytral tøymykner. Jeg har en tendens til å få allergiske reaksjoner på tøymykner, men dersom jeg brukter "vanlig" vaskemiddel og nøytral tøymykner så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comfort aloe vera tøymykner er blitt favoritten her, ellers har jeg brukt comfort sin med eple. De lukter mildt og godt:=) Bruker omo vaskepulver.

 

Ingen av oss er plaget med allergier heldigvis. Men til baby har jeg parfymefri den første perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytende Blenda Sensitive og Comfort sensitive til sønnen min.

Blenda Sensitive og div Comfort tøymykner til meg og mannen. Jeg reagerer på vaskemiddel med parfyme, parfymert tøymykner tåler jeg fint om jeg ikke bruker for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt vaskeball hos Saga natursåpe....den består av noen kuler inni en ball, som faktisk gjør klærne helt rene og myke uten å bruke vaske/skyllmiddel. Helt utrolig, måtte prøve det noen ganger før jeg turde tro på det. Ren lukt og rene klær. Kan brukes 1100 vask....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er atopiker så tåler ikke så mye. alles klær vaskes sammen så bruker samme vaske- og skyllemiddel på alt:)

Neutral vaskepulver og Comfort sensitiv. Endelig en tøymykner jeg også tåler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker kun blenda sensitiv, skyllemiddel bruker jeg ikke, jeg liker ikke at klærne skal lukte av parfymert vaskemiddel. Klær skal ikke lukte noen ting som helst, spør du meg. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til neutral vaskepulver! Bruker kun det, når jeg setter på mine egne klær på vask glemmer jeg ofte tøymykneren og ender opp med litt harde klær..

 

Forresten sverger jeg til neutral sine våtservietter, zink-salve og bade olje. Liker serien godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun neutral vaskemiddel og tøymykner. Milo til ull da.

 

Liker ikke at det lukter parfyme av klærne jeg, klær skal være luktfrie så kan heller vi bruke deodorant med lukt, parfyme, shampoo, balsam, hudkremer etc etc. Blir nok lukter av oss uten masse parfyme i vaskemiddelet også syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt Blenda vaskemiddel nå ei stund, mest fordi det var så rimelig her, men kommer nok til å gå tilbake til Neutral når det blir tomt for Blenda. Alltid Neutral skyllemiddel, og bruker veeeeeeldig lite av det. Klær skal ikke lukte parfyme, takk. Parfyme er migrenetrigger deluxe, så det er veldig lett å velge bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker landlord vaskepulver og comfort sommerfrisk tøymykner. Ingen her med allergier, og mini har blitt 14 mnd nå, så nå har jeg begynt å vaske klærne hennes med denne tøymykneren også. Syns den lukter veldig godt, og lukta sitter i klærna lenge. Til og med når de har liggi i skapet en stund. I tillegg er den veldig billig på rema 1000, mener jeg betaler under 15kr for en stor flaske.

Jeg syns klær skal lukte godt og rent. Også lukter det så godt i huset når klærna henger til tørk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tro på variasjon for å slippe allergiske reaksjoner, så vi sveiper med oss et utvalg til lageret når vi skal handle vaskemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke klær ska lukte så mye,så jeg bruker omo color og ultra flytende og nøytral tøymykner..!

Til ull bruker jeg et spesielt vaskemiddel jeg kjøper på nøstebarn..

 

Verste jeg vet når jeg kjenner folk har hatt i masse skyllemiddel og klærne lukter så sterkt.spesielt noen kompiser av sønnen vår.når de er her lukter faktisk hele huset skyllemiddel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...