Gå til innhold

Hm, går det an å krympe i bare midjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et program der de sa at den perfekte kvinnelige figur hadde mål tilsvarene 100-70-100. Fant for moro skyld frem målebåndet i dag og jeg er faktisk akkurat 100 cm om både hofter og bryster, men er 75 cm om midjen da. Hadde vært litt morsomt og sett hvordan jeg ville blitt om jeg ble 5 cm smalere om midjen. Går det egentlig an å trene seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens mulig ;)

Hvis du spiser ketogent en periode og kroppen er så elskverdig at den først brenner bort magefettet ditt, kan dette gå veien. I tillegg bør du trene mage/rygg.

Jeg har trua ;)

Skrevet

ketogent?

Hm, ja, får trene litt mer da. Trener allerede ganske mye, men kan vel ha større fokus på de skrå magemusklene en stund.

HI

Skrevet

Har ei venninne som er 175 cm og 60 kg. Hun har slitt med akkurat magen i 20 år. Litt vableflesk akkurat der. Trent på treningstudio i alle år. Har aldri fått bort magen, men hun har troen at det ordner seg en dag..yee right..

Skrevet

Jeg tror magen er noe av det første som går bort på meg dersom jeg går ned i vekt, men jeg vil jo krympe litt ellers også så klart. Har timeglassfigur, så fettet går fort bort på magen, men sitter godt fast på lårene og sånt.

HI

Skrevet

Ketogent: Spis kun fett og proteiner, minimalt med karbohydrater. Kroppen vi da, i mangel av karbohydrater, begynne å forbrenne fett. Dette kalles ketose.

Og det virker, jeg har prøvd.

Skrevet

Kan du sette opp en dagsmeny for meg? =)

Skrevet

er det ikke dete som skader hjernen?

Skrevet

kjøp deg en rokkering, det var det mange som bedrev tiden med for litt siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...