Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 For 14 år siden hadde jeg mitt første møte med internett og min første nettflørt. Det ble ganske heftig, vi "prata" sammen flere timer hver dag ettersom vi bodde på hver vår kant av landet. Etterhvert begynte vi å skrive brev, utvekslet bilder og var veldig interessert i hverandre. 2 år senere hadde vi vårt første møte, på et hotell i min hjemby. Det ble heftig og vi var begge enige om at vi måtte være tvillingsjeler. Men, vi levde hvert vårt liv på hver vår kant, i løpet av disse årene har vi begge hatt samboere og kjærester, vi har kuttet kontakt flere ganger, men "skjebnen" har ført oss sammen.. Som f.eks telefonen hans hadde på uforklarlig vis blitt satt over til min, slik at jeg fikk alle hans innkommende anrop, jeg møtte hans familiemedlemmer ved tilfeldigheter etc. Vi har som sagt vært veldig av og på, men det har aldri blitt oss. Etterhvert flyttet jeg til hans hjemby, vi møttes en gang og han foreslo at vi skulle møtes kun for sex av og til. Dette såret meg og jeg kutta all kontakt.. Det har vært lite kontakt mellom oss de siste årene, men blomstret opp litt i høst. Jeg er flyttet tilbake til min hjemby med mann, han har dame og vi fikk barn omtrent samtidig i år. Det hender at han er i min by i jobbsammenheng og foreslår stadig at vi skal møtes. Møtte hanl like før sommeren og det endte i heftig klining.. Jeg klarte å stoppe ved det. Nå skal han tilbake hit og vil møtes - Jeg har så lyst, men jeg vet det vil bli kaos innvendig.. Dette er en mann som jeg aldri, aldri får ut av tankene mine. Samtidig så er det slitsomt å ha dårlig samvittighet ovenfor både min mann og hans dame. Vær så snill, ikke døm meg. Jeg er ute etter konkrete råd til å få denne mannen ut av livet mitt. Jeg elsker mannen min, jeg begjærer min tvillingsjel..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Huff, jeg grøsser... Tenk om det er min samboer... Lurer på når dere fikk barn og hvor dere bor..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Nå tror ikke jeg så mye på skjebnen, men heller på menneskers vilje. Denne mannen hadde jo sjansen til å bli sammen med deg da du flyttet til hans hjemby, men han ville jo møtes kun for sex av og til...det sier vel at han neppe har samme interesse for deg som du har av han. Han er vel en som du aldri har opplevd som kjæreste, en du aldri har blitt "ferdig" med sånn sett, altså en som liksom henger i lufta uansett. Men husk at et forhold med han også betyr hverdager, selv om alt er rosenrødt rundt han nå mens du bare har drømmer og forestillinger rundt han. Han burde tatt sjansen da han hadde den. Istedet valgte han deg kun for sextreff, mens han nå bor sammen med en annen dame som han har fått barn med. At han vil møte deg nå også, viser bare at han gjerne driver på bak ryggen til den han er sammen med. Vær glad det ikke er deg han bedrar, det kunne jo like gjerne vært det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Skjønner dilemmaet ditt. Men tror du heller skal kutte tråden helt med denne karen. Hvis du har et så bra forhold til mannen din så ville jeg ikke sløst bort det på en mann som har både dame og barn og som åpenlyst ikke er ute etter noe annet enn noe fysisk. Vi alle har en "the one that got away", det har jeg også, men bare at tankene begynner å skli litt i feil retning gjør at det ikke er verdt det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 HI her. Takk for gode svar, dere har jo absolutt rett, han er neppe noe å satse på. Liker føler jeg meg litt besatt, er inne og sjekker profilen til dama hans på facebook hver dag og det gjør meg vondt - men jeg klarer ikke la være.. Problemet er alt som er tilgjengelig og som jeg ikke har styrke til å holde meg bort fra. Men alt inne i meg sier at jeg bør bruke all energi på min mann og familien, og enhver tanke jeg vierr til den andre betyr mindre energi til familien..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Elsker du barnet ditt? Isåfall gjør du det du kan for å hindre at h*n vokser opp med skilte foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå