Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Tidlig i svangerskapet fikk jeg flere utvekster på og rundt brystene. Som slike talgkjertler det er vanlig å få på brystvortene. Er det flere som har fått slike? Jordmor sa det var pigmenter...hun må jo være helt ute å kjøre.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Joda, har og det og er ikke uvanlig (selvom jeg helst ville vært uten )
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Ps. talg er nok mer riktig en pigmentflekker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå