pip pip Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Til dere som bruker isbitposer til å fryse grønnsaker og frukt dere har most. Hvordan får dere frukten oppi posen. Sitter nå og sliter med å få eplemosen oppi posen. Er nesten mer utenpå posen nå hehe
mammatetogansketette:)) Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Kok eplene, når du moser eplene etterpå- så ha med noe av kokevannet. Da blir det mere flytende konsistens:)
pip pip Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Hehe jeg trodde jeg hadde på nok vann, tydeligvis ikke nok. Måtte sittet med en trakt og presset mosen ned. Og det etter å ha sittet i en time og presset eplebiter gjennom en sil. Hva gjør man ikke for disse små Men skal nok invistere i en stavmikser og isbitbrett tror jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå