Gå til innhold

isbitposer til frysing av eplemos


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som bruker isbitposer til å fryse grønnsaker og frukt dere har most. Hvordan får dere frukten oppi posen.

Sitter nå og sliter med å få eplemosen oppi posen. Er nesten mer utenpå

posen nå hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok eplene, når du moser eplene etterpå- så ha med noe av kokevannet. Da blir det mere flytende konsistens:)

Skrevet

Hehe jeg trodde jeg hadde på nok vann, tydeligvis ikke nok.

Måtte sittet med en trakt og presset mosen ned.

Og det etter å ha sittet i en time og presset eplebiter gjennom en sil.

Hva gjør man ikke for disse små :)

Men skal nok invistere i en stavmikser og isbitbrett tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...