Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg er stolt av at jeg pulte barnefar uten smertestillende. Det er en god bragd som egentlig krever sin flaske med Tequila, øl-briller og sterk rammeskjevhet. Jeg klarte det uten. HURRA for meg! ...og ALDRI mer!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Ja, jeg er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink... Herregud, jeg er så flink og spesiell! Jess:D HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Hahahahaha, signerer hovedinnlegget ditt så j.....!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Yeei for oss! Vi som er flinke, stolte og takler litt dans uten smertestillende! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå