Gå til innhold

Jeg støtter egentlig monarkiet MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står prinsessen på forsiden og "lover å ikke kontakte døde", mens mannen hennes poserer på en svensk motereklame. Hmm...dette blir bare litt for teit... vet at Martha ikke er "kongelig" mer, men alikevel, hun representerer jo en del av monarkiet. Skjerpings altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kongelige er utrolig dølle folk så det er bare morsomt med en fargeklatt som Märtha:-)

Skrevet

Nei, hun representerer ikke monarkiet. Hun er selvstendig næringsdrivende og kan gjøre hva pokker hun vil innenfor lovens rammer. At hun er spinn gal er en ting, jeg er uenig med henne i det meste. Men, hun har rett til å mene det hun gjør, og monarkiet er hun ikke en del av som offentlig person. At hun er tante til Norges fremtidige dronning gir ikke så mye peng i pungen.

Skrevet

Det som er problematisk er at hun fortsatt er en hot kjendis.

Skrevet

Ja gud, det er skikkelig problematisk! Storm i vannglass? Hvem/hva er det problematisk for?

Skrevet

Det er problematisk for meg, og sikkert også for kongehuset at hun bruker sin kjendisstatus på denne måten.

Skrevet

Hun bruker ikke sin status. For mennesker som deg som blir personlig involvert i kjente menneskers liv, virker det sikkert sånn. Hun bruker sine interesser og sine "evner" i privat virksomhet. Uansett hva hun gjør vil noen mene at hun bruker sin status, hun vil alltid være i søkelyset. Hvilken måte hadde det passet seg for deg at hun "brukte" statusen sin på? Ikke at du har noe med det, jeg antar at du kanskje har et eget liv?

Skrevet

Det er ikke problematisk for meg, men det er nok litt problematisk for et monarki som ikke har full støtte fra folket som det er. Litt dårlig gjort ovenfor mamma og pappa synes jeg nok. Men for all del, for oss andre er det jo bare underholdning.

Jeg ler egentlig bare av det hele, men er litt misundelig på de landene som har skikkelig stilfult monarki. Som feks Danmark.

Skrevet

Ja der er det stil. Skilsmisser, festglade utro prinser og prinsgemal uten tøyler. Underholdende monarki har de, men stilfullt kan det neppe kalles.

Skrevet

Konflikten ligger at hun både er selvstendig næringsdrivende, med alt det innebærer, men har også fremdeles prinsessetitlen, med alt det innebærer.... Disse rollene hennes kræsjer oftere og oftere den siste tiden...

Skrevet

hehe...litt intriger hører meg, men kontakte døde og sånt blir bare så lattelig..men når det er sagt, jeg liker martha godt, har alltid likt henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...