Gjest Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Dere som har prøvd dette... er det for alle? Er det liksom at man må slippe seg helt løs? Høres jo gøy ut, men sliter litt med det å slippe meg løs på en måte... ;-) Er det vanskelig?
Monajenten Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg hadde aldri tort å gjøre det på treningssenter, men her hjemme lar jeg hemningene falle og slipper meg løs så til de grader;-) Det er knallgøy! Litt vanskelig i starten men det går ganske kjapt å komme inn i det:-)
ellen-propellen Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Neida,man må ikke slippe seg helt løs:-) Det finnes også små steder som har zumbatrening,ikke bare de store helsestudioene. Jeg trener zumba i turnhallen sammen med ca 20 andre i alderen fra 30 til 70:-) Sjekk rundt på lokale husmorlag ol om de tilbyr zumba:-)
Gjest Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Takk for svar :-) Tror de kun har det på det lokale trenings senteret. Som ikke er er stort da... Bor på bygda ;-) Er til vurdering om jeg skal ta en prøvetime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå