Gå til innhold

alle 20 årene mine har gått rett til helvetee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke 1 år siden jeg fylte 20 har jeg hatt et bra år..Jeg er nå 27 og det ser ikke ut til å bli bedre, har ikke fått fylt noe utdannelse siden jeg har vært stresset alle hendelsene, har vært veldig uheldig og nå ser jeg ikke noe lys i tunnel lengre.. jeg blir bare eldre...og står uten noenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som kan gjøre noe med dette er deg selv. Ta tak i det og gjøre en snuoperasjon.

Skrevet

Du er jo her inne da, så enten er du heldig og har barn eller er gravid og skal bli mamma. Eller du prøver, hvilket betyr at du etter all sannsynlighet har en kjæreste som elsker deg så høyt at han ønsker seg barn med deg.

Ikke alle år er bortkastet da, vel?

*Klem til deg*

Skrevet

Nei.. jeg var gravid men er ikke det nå, nå tror jeg ikke jeg har kjæreste engang lenger...

Skrevet

klarer ikke mer... vil bare gjøre det slutt på hele..

Skrevet

Jeg hadde også en tidlig "midlivskrise" da eg var på din alder. Faktisk var eg bare 25, og følte at jeg ikke hadde utrettet noe i livet. Ikke hadde jeg kjæreste, ikke egen bolig, ikke utdanning, ikke barn...

Men nå, 10 år senere, har jeg alt det ovennevnte og mer selvtillit enn jeg noen gang har hatt.

Man må våge å satse, gjøre endringer i livet. For min del innebar det å ta av mange kilo, samt å si opp min trygge jobb for å begynne å studere igjen.

Det er faktisk bare DU som kan gjøre noe med det, og du trenger ikke gjøre alt på en gang, du kan begynne med små skritt!

Hva med å gå til en sånn life coach, hvis du bor i tettbygde strøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...