Gå til innhold

Dere som er ca 170cm høy, hva veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

170cm og ca 63kg! Egentlig helt passe, men må stramme opp litt nå for det er nok blitt mere fett enn muskler siste årene. Så vekta er helt fin, men magen er det ikke =P

Du kan stille to personer som er nøyaktig like høye og veier like mye ved siden av hverandre å de kan ha helt forskjellige kropper. Vi bærer nemlig kiloene ulikt alle sammen og noen har mer muskelmasse (som veier mer enn fett) enn andre. Så alt er relativt. Det viktigste er å ha det bra med seg selv og det har da ingenting med kiloene på vekta å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 170 og veier ca 56kg. Ganske fornøyd med kroppsvekten min.

Skrevet

er 169 cm høy og veier for tiden 70 kg, før jeg ble gravid veide jeg 60 og jobber med å nærme meg det igjen for det trivdes jeg med...tatt av 7 kg til nå så det går da nedover, sakte men sikkert :)

Skrevet

Jeg er 170 og har veid rundt 72 etter at jeg fikk barn. Har for mye mageflesk og lovehandles akkurat nå. Jeg føler meg mest vel når jeg er rundt 66-68 kilo.

Skrevet

Beinbygning veier ikke stort, sorry til alle som skriver det. Noen kan ha litt tyngre bein enn andre, men max en kg forskjell.

Jeg er 173, og 57 kg. Har endelig lykkes å gå opp tre kg, og er veldig fornøyd med kroppen min, veltrent, stram og slank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...