Gå til innhold

Dere som er ca 170cm høy, hva veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 68-69kilo, kraftig bygd, men folk sier jeg er slank!! Har gått ned en del kilo i det siste. Vil egentlig gå enda mer ned, men folk sier eg burde stoppe nå.

Derfor lurer jeg på hva du veier, om du da er slank, kraftig osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er et par cm høyere jeg da og veier 53. Er absolutt slank (for slank), ikke så veldig kraftig beinbygning og folk sier jeg bør gå opp i vekt. (jobber også med saken)

Skrevet

BMIen din sier at du er normalvektig.

Jeg er selv 1.65 og veier 60 kg. Jeg er også normalvektig, men kunne godt tatt av med en kilo eller tre på rumpe og lår.

Skrevet

Veier 67 kg, men masse muskler. Folk sier jeg er slank, nesten tynn..

Skrevet

Vet ikke om jeg er 170 eller 71, me veier nå 5,5 mnd etter fødselen 59 kg. Veide 65/66 før

Skrevet

Jeg veier 68, og er 170 høy. Fødte mitt andre barn for to mnd siden, og synes kroppen min er helt ok det tatt i betraktning. Vanligvis er match-vekta mi ca 63-64:-)

Skrevet

Er 171 cm og veier 77 kg. Veltrent, slank og fin. Men så er jeg "velsignet" med noe kraftig og kanontung beinbygning... Faren min har samme beinbygning som meg: 190 cm, ikke et gram fett på kroppen, men likevel nesten 90 kg...

Skrevet

Er 176 høy og veide 80 kg før jeg ble gravid. Har fått full body analyse og har kraftig beinbyggning + at jeg er muskeløs. Har former men er verken tynn eller tykk. Er veldig fornøyd med kroppen min :).

Skrevet

Når jeg veier 68-69 kg, er jeg slank. Jeg er alt annet enn sped, og har store pupper, og når jeg er under 70 kg, er jeg altså slank.

Nå er jeg over 80 kg og så absolutt ikke slank. Snarere godt overvektig og ganske så rund og fæl å se på. Urk. Ikke fornøyd i det hele tatt!! Men jobber med saken, og skal ned ca 15 kg. Puh!

Jeg har forøvrig heldigvis timeglassfigur, så jeg legger ganske jevnt på meg. Dermed ser jeg forsåvidt ganske ok ut med klær, uansett vekt. UTEN klær derimot... *grøss* .... ;-)

Skrevet

Lurer på om det er mulig å avlive myten om kraftig beinbygging noen gang? Høre jo ut på enkelte som at de har så mye bein at det fort forklarer 10 - 15 kilo ekstra. Beinbyggingen er veldig lik hos alle mennesker. Faktisk kan beinbyggingen bare "forklare" maks rundt 1 kilos forskjell på to personer som er like høye.

Skrevet

Er 170 høy, og veier 63kg. Jeg er da slank og fin,sier alle..;) Men JEG vil gjerne ned til 60kg..;) Men folk tror jeg faktisk er under 60kg da..har tung benbygning..

Skrevet

168 cm og veier 67, jeg føler meg ikke spesielt tynn, driver og skal ned til 60 :)

Skrevet

Jeg er 172 og tror jeg veier 63 kilo. Aaalt for mye. Føler meg ikke vel. 56 kg er min normalvekt. Da ser jeg slank ut. Jeg er ikke muskuløs..

Skrevet

Jeg er 173 cm

79 kg

Veldig muskulløs og veltrent. Litt magefett igjen. Idealvekt for meg er 72 kg

Skrevet

Jeg er 168 cm lang, veier 58-59 kilo, idealvekta mi er 57, da er jeg fornøyd. Når jeg veide 64 kilo følte jeg meg lubben....

Skrevet

Sterk/tung benbygning utgjør noe av vekten. Vekten avhenger nemlig av muskel- og fettmasse, benbygning og i tillegg pubertetsutvikling. En tung benbygning kan utgjøre noen kilo ekstra på vekten. Muskler derimot veier mye og utgjør mye av kroppsvekten.

Gjennomsnittlig veier skjelettet ca. 14% av vekten til en person.

Til en person som da veier 80 kg vil en gennomsnittbeinbyggning veie 11 kg.. Dersom man har kraftig beinbyggnign kan kun den for utgjøre 12 - 14 Kg av personen vekt!

Bare for å ha klargjordt dette ;).

Skrevet

jeg er 167 og veier 55 kilo. Jeg er slank og fornøyd..

Skrevet

og jeg har bein av betong... Moahahahah!!

(23.18)

Skrevet

171 og 83 kg.

Har kraftig beinbygning og litt muskler. Jeg har vært tynnere, men da trivdes jeg ikke. Liker å ha litt former, pupper og rompe ;-)

Skrevet

1.70 og veier 60 kilo, perfekt men hadde ikke gjort meg noe å lagt på meg et par,tre kilo.

Skrevet

født 4 barn på få år.

Er vel 1,70 ca og veier 69,5. (tror jeg)

Litt henge mange og pupper og "håndtak", litt slapp her og der.

VIl helst ned til 65, men gidder ikke trene, hehe

Skrevet

Jeg er 170cm høy og veier 105 kilo og er tykk :-) Så kan ikke helt sammenligne med din vekt...

Skrevet

Er 174 cm og sist jeg veide meg var jeg 62 kg og følte meg feit. Veier trolig det samme nå og føler meg stadig litt feit. Tre kg mindre hadde vært supert. Jeg har lange slanke muskler.

Skrevet

Er 173 cm og veier 70 kg. Bruker str 38 i klær og får stadig høre at jeg er slank. Har som deg litt kraftig benbygning, altså brede skuldre, store bryster, smal midje og runde hofter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...