Gutt 08 Jente11 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 finn.no Du mente vel kanskje ny vogn, men vil absolutt anbefale å vurdere bruktkjøp! Kjøpte selv ny vogn til førstemann, men angrer nå i ettertid, for denne gangen har vi kjøpt brukt, og du kan få knallbra vogner til 1/5 av prisen!!! Og mange av disse ser nesten ut som nye fortsatt! Jeg hadde vel kanskje ikke tatt imot dette rådet da jeg fikk min første, men ser nå av bruktkjøp kan være helt genialt! (Spesielt for økonomien...)
juliogjuleprinsesse Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Sverige, eller babyshop, hvor du kan få 10 % i vib klubben. Ellers må jeg si meg helt enig med mor til godgutt + 1 på vei Jeg gjorde akkurat det samme til vår første, ny vogn, men den er solgt og mye anet har vært innom siden den tid
Junifrue Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Støtter forslaget om finn.no. Jeg har nettopp kjøpt gjennom finn, og dette er min første... 2 år gammel Emmaljunga vogn til halv pris, den var helt strøken og kjempefin:)
2 boys & now pink Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 kan og prøve creeps.no! Er ikke emmaljunga.... men veldig tøffe vogner... og soveposer, flasker, smukker og triller... det er et norskt firma og virker bra! Er ikke så dyrt der heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå