Gå til innhold

Kan alle som har blitt spådd av Berit se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere er fornøyd, si ja. Dersom dere ikke er fornøyd, si nei.

Signer med nick, eller la være å svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Har da virkelig ingen planer om å oppgi nicket mitt til deg.

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd.

Og jeg er IKKE Berit! Var en annen tråd om dette også, der flere stykke signerte med nick, og sa de var fornøyde.

Skrevet

Nei! Var bare bull fra A til Å. Totally wasted!

Skrevet

Dette var bortkastede penger. Jeg spurte om hun kunne si noe mer konkret fordi alt hun sa ,kunne hun gjette seg til.

Hun skulle maile meg om kvelden samme dag. Det er flere dager siden, og har ikke hørt noe fra dama. Dette er svindel og juks.

Skrevet

Jeg må nesten få si at jeg ikke vet hva jeg skal tro jeg.. Noen sier hun treffer, andre sier hun bommer..

Men Monajenten ( tror jeg det var ), sa jo at Berit kunne fortelle henne om hennes sønns kortvoksthet.. Og Monajenten hadde ikke fortalt noe om dette i spørsmålet..

Såe.. Hva skal man tro?

Skrevet

Men kjære deg, det er jo bare å lese hva Monajenten har skrevet med nick her inne. Da vet man jo det.

Jeg vet også en hel del om ganske mange her inne, takket være det de selv har skrevet.

Skrevet

ØH, Berit kan vel ikke vite nicket til monajenten hvis hun sender forespørselen pr mail vel? Signerer jo ikke med nick i en slik henvendelse??

Skrevet

Sånne ting kan man finne ut på Facebook om man leter, har sikkert skrevet noe der en gang. Får jo navnet hennes når hun sender mail

Skrevet

Nei, men det kan man fint gjette seg til på navn og det man ellers skriver i en mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...