Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 3mnd siden jeg ble operert nå, og teiper fremdeles arrene. De synes veldig godt fremdeles, bør jeg fortsette å ha teip på? Hvor lenge er det anbefalt å bruke det?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Er bare å fjerne. Når sårene har grodd og de ser bra ut er det ingen vits å tape arr. M luft vil arrene gro bedre også, ev bruk aloe vera på arrene, dette hjelper m at arrene forsvinner mye bedre. Men BH må du nok bruke hele døgnet ca 1 mnd til.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Arene skal teipes så lenge det er farge i de. Og skal ikke utsettes for sol eller solarium det første året. Finnes mye info på www.bukplastikk.com
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg fikk beskjed om å kun bruke bh døgnet rundt i 3 uker jeg, så det har jeg sluttet med for leenge siden Merkelig at det varierer så mye fra klinikk til klinikk.... HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg måtte bruke BH i 4 mnd natt og dag og HATER å gå m BH. det første som fyker av når jeg kommer hjem he he. Men Tapen kunne jeg bare fjerne så lenge sårene hadde grodd. Men sol skal man ikke utsette arrene for, da blir de ikke pene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå