Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 ...Jeg fatter ikke at han kan få kun 16 år for det har gjorte. Helt ufattelig. Og det må jo være enormt stor fore for gjentakelse. Stakkars, stakkars stakkars foreldre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg fatter ikke at han fikk 16 år!!! Kan noen forklare meg hvordan dette kan rettferdiggjøres?? Jeg vet han fikk strafferabatt pga lav alder og at han tilsto.. Men 16 år!? Han er jo syk i hodet. Når får man egentlig forvaring når han ikke fikk det.. Han er jo snart ute igjen, og jeg frykter faktisk for mine egne barn.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Det er ufattelig. Sånne mennesker burde aldri gå fri. Er mindre redd for de som dreper eksen pga sjalusi feks. Denne mannen her er jo helt klart ond og uten empati. Jeg skjønner faktisk ingenting. Håper det kan ankes.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Virkelig skremmende at noen kan utføre slike handlinger uten noe som helst motiv! Det viser bare at ondsjap finnes, dessverre
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Ja, også får han 13 år i fengsel? (16 fengselsår) er ikke det en skam...?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Huff, så den videoen nå. Det er så tragisk. Kan ikke fatte hvordan foreldrene klarer seg gjennom ett sånn tap. Å miste barnet sitt må være helt grusomt. Gråter bare ved tanken. Akkurat som det ikke er nok unge mennesker som dør i ulykker, kreft osv. Så kommer denne syke mannen og tar et liv. Huff....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Helt forferdelig. Så videoen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå