Gå til innhold

Lillegull på 2 har aldri sover en hel natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våkner flere ganger i løpet av natta - sovner oftest med en gang han får vann, men det blir mye avbrutt søvn på hele familien.

Sovner fort til kvelds og sover ca. 2 timer på dagtid. Har prøvd å kutte dagduppen, men dette hjalp ikke...

Noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv healing , hjelper de og finne roen. jeg holdt på og gå på veggene etter nesten to år i ett,fikk fjernhealing og siden har han utrolig nok sovet godt :)

Skrevet

Jeg ville droppet vannet. Er ingen grunn til at barn skal ha vann om natta med mindre det er ekstremt varmt. Hadde selv en vannavhengig bonusdatter (om natta altså) og vi brukte et par netter på å venne henne av vannflasken. Men etter det har det vært stille! :-)

Skrevet

Been there... Og desverre tror jeg det var vår egen feil, vi lot han få vann, kos og trøst-selv om han ikke trengte det.Prøvde akupunktur og fikk Vallergan( en slags sovemedisin, i utgangspunktet allergimedisin) til ingen nytte.

Da magen min begynte å vokse igjen måtte vi ta tak i problemet, og kontaktet helsesøster. Vi fikk time på en søvnklinikk i kommunen, der tok de oss på alvor. Kartla måltider, rutiner vaner og uvaner.Ga oss individuelle tips som passet for oss. På en eller annen merkelig måte fikk vi snudd trenden, og jeg tror det var fordi han skjønte at nå var det alvor-og at han kom til å tape kampen denne gang.

Det gjelder å bestemme seg, være konsekvent! Og vi klarte det uten tårer, noe som var viktig for ett altfor bløtt mammahjerte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...