Gå til innhold

Det er kun en ting Rådyr er godt for!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig på middagstallerkenen!

Den forbanna pesten av et hjortedyr har meska seg i hagen min og har sist opp hver eneste roseknupp og rose. Jeg har lyst til å hente pappas bøsse og plaffe løs, heldigvis for disse forbanna dyra så er jeg en lovlydig borger.

Neste år blir det minimum 2 meter høye og tette gjerder rundt hele eiendommen her, 1 meter er tydeligvis ikke nok. Så får det heller bare våge seg at det blir seende ut som et fort her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når rådyrjakta begynner får du tipse jegerne om de gode jaktforholdene i hagen din ;-)

Skrevet

Rådyr er faktisk ganske gode å ha når man trenger noen til å spise opp juleneka fuglene ikke vil røre.

Skrevet

Siden det finnes en nødvergeparagraf som tillater å skyte rovdyr som angriper sau, skulle det absolutt vært tillatt å skyte rådyr og andre lumske villdyr som angriper hager. Erstatning for tapte roseknopper skulle også vært en selvfølge.

Skrevet

neste år så får du bare plante gule blomster. de liker vist ikke gult

Skrevet

Ja for gult blir man jo ikke lei av....jaja..de har holdt seg unna blomkarsene og duftertene om ikke annet.

Håper det blir tatt noen dyr, de skal jo jakte her i området mener jeg, så jeg får vel kansje stille eiendommen til dispoisjon hvis noen vil sette seg på post i hagestua mi ;-)

Skrevet

nå er du vrang! gult er kult.

jeg gleder meg til valget neste høst, kanskje vi risikerer og måtte dele ut gule roser.... haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...