Sjusak Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hadde bekkenløsning forrige svangerskap, og kjenner igjen en del av symptomene nå. Prøver i hverdagen å huske på å løfte, snu og diverse på riktig måte. Men er det noen øvelser, sikkert uten belastning som er gunstige? Gikk til fysio sist uten noen veldig effekt, men finnes kanskje småting jeg kan gjøre i hverdagen selv? Jobber i barnehage, så det blir jo alltid noen feil stillinger og løft i løpet av dagen. En kan velge å la være å løfte en kasse, men litt vanskeligere for hjertet å velge bort å løfte opp en 3 åring som gråter (jada, sette meg på huk, jeg vet ) Tips til øvelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå