LillePudding<3 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Noen som aner hvor jeg kan få tak i emmaljunga stelleveske? Sett på alle babybutikker vi her her og inger har og ummulig for dem å skaffe det for meg ( Får ikke noe svar på hvorfor!) Har Svart og grønn emmaljunga vogn og har veldig lyst på stelleveske som passer til den Sett på en del nettbutikker også, men er jo nesten ikke å oppdriv emmaljunga i det heletatt jo. Enten eller er det bare jeg som leiter på feil sted:/ Blir ihvertfall glad om noen veit hvor jeg kan få tak i
gumo Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg fikk i hvert fall tak i på Babyshop.
Dr. Greve Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Vi kjøpte også på Babyshop, tror de bestiller også hvis de ikke har den fargen du skal ha.
LillePudding<3 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg var på babyshop på hamar å dem hadde ikke og ikke kunne dem skaffe til meg heller. Snakka med ei ordentlig sur kjerring, fikk ikke svar på hvorfor dem ikke kunne skaffe meg det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå