Gå til innhold

Hjelp meg med vognpose valg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har emmaljungavogn med citybag og tenker nå på å skaffe vognpose. Trenger derfor råd om hvilken vinter/høstpose dere har som dere er fornøyd med, og som passer til citybaggen, da den er litt mindre enn f.eks duobaggen til emmaljunga. :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke for Emmaljunga, men vi har Voksi Urban, og den passer fint i Buggaboo bagen samt sportsdelen.

Vi liker bagen, eneste ting er at den er kanskje litt for varm for Vestlandsvinteren nå som gutten er veldig aktiv og går ut fullt påkledd. Men det var helt perfekt når han var baby.

Skrevet

Voksi urban! :)

Skrevet

Jeg har forelsket meg litt i den rosa posen fra voksi urban. Men en venninne av meg anbefalte meg å kjøpe easy grow (den andre posen det stod mellom) fordi den har glidlås på midten av posen og ikke 2 på siden. Det ble litt kronglete når man er inne et sted på vinteren og skal åpne posen. Vet ikke hva dere andre som har denne posen syns. Og det kommer sikkert helt an på hvilken vogn man har også

Skrevet

Tror det er en vanesak. Vi har sommerpose med glidelås på midten, og det har klare fordeler, men jeg liker veldig godt hvordan voksien holder seg på plass i sportsdelen, den sklir ikke ned, i motsetning til sommerposen vår. Og om våren/høsten bruker jeg underdelen av voksien som sitte-/liggeunderlag med bare ullteppe på gutten, bruker "topplokket" når det er veldig kaldt.

Skrevet

Jeg elsker Nøstebarn lammeskinnspose. Varm og god. :) Passer i min Emmaljunga Duo. Syns lammeskinn mye bedre enn voksi og dunpose. Men det er bare min mening. Jeg liker naturlige ting :)

Skrevet

Takk for svar, dytter litt i tilfelle flere vil svare.

Skrevet

Voksi Urban! Skal bruke den denne vinteren også, mini var god og varm i denne selv i veldig kaldt vær. Spørs om det blir noe kulde her i år da (Vestlandet)

Skrevet

Mange som svarer voksi urban, hadde egentlig slått voksi litt fra meg, da jeg har voksi classic fra før, og syns den er tung og klumpete, men holder bra på varmen.. Skjønner jo at classic og urban ikke er det samme da. hmm, tenke,tenke.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...