Gå til innhold

Jeg som mistenkte at typen er utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden han har oppført seg så rart på helgene, vi har avstandsforhold og snakker for det meste på msn/cm for å spare penger.

Tok det opp med ham idag og han var kjempeforståelsefull, og sa han skal skjerpe seg osv, eneste grunnen til han har vært sånn er at han har sovet mye om helgene, vært mye med familien (som jeg har godt kontakt med så de kunne nok bekreftet det)... Han er arbeidsnarkoman og skjønner godt han blir trøtt på helgene..

Føler meg litt lettet, og håper jeg ikke er naiv som tror ham? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk DET deg trygg?

Vanlige unnskyldninger når man er utro..

Skrevet

Eh, vært så trøtt at han har sovet i helgene..

Vært sammen med familie. Jobbet.

Er du dum?

Skrevet

Du kjenner han. Hva tror du selv? Ikke bry deg om folk her inne som elsker å så tvil.

Skrevet

Vi har jo ra kontakt på mobilen da?

Så er det snakk om noen kvelder feks en lørdag eller fredag osv.. Hr også god kontakt med vennene hans og de har bekreftet når han har gått ut med de osv.. Ikke t jeg har spionert da men..

Skrevet

Mn hvorfor tror du at han er utro? Er det noen tegn? At han er trøtt i helgene er vel neppe et tegn på utroskap???

Skrevet

15.44.. bor du i en boks?

Hva sier de som snakker sant da? nepeskrell..

De som snakker sant kommer med akkurat de samme "unnskyldningene" som de som lyver.. så her går det mere på magefølelse eller hvordan hi kjenner han osv.

Skrevet

Husk at det er du som kjenner han her, ikke de folka her inne.

Når menn som er utro føler at det er avslørt, eller at det er en risiko for og bli avslørt, blir de som regel aggressive/ irriterte og går i forsvar med en gang. Jeg tror du hadde merka da på han hvis du kjenner han. =) ikke bekymre deg så mye. Litt sunn fornuft er nok lurt og ha, men ikke overdriv. Be han om og sende deg en melding om at han er glad i deg en gang i blandt og så kan han sende en nattamld når han legger seg. Er alltid koselig og få. :) jeg vil ikke ha noen mening om dette da jeg ikke kjenner kjæresten din. Bare ha sunn fornuft og pass på deg selv, så går nok alt bra=)

Skrevet

Hi her :)

Får alltid søte meldinger av ham, han er veldig skjønn og flink med det.. Jeg har lett for å bli mistenksom, opplevd at exen var utro med bestevenninnen min og det sitter i meg enda tror jeg...

Han sier hele tiden han er glad i meg og han blir ikke agressiv/ sur når jeg tar det opp men han er veldig forståelsefull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...