Gå til innhold

Har dere sex når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis nei, hvorfor ikke?

Her er det mannen i forholdet som ikke vil, jeg derimot hadde ikke hatt noe i mot det. Vi kan jo bare dusje etterpå, og man får jo litt ekstra "gli"

Og hadde deres menn slikket dere hvis dere hadde hatt tampong i? Her nekter mannen å røre meg i det hele tatt "der nede" under mensenuka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det i starten, men ikke nå lenger...Nå klarer vi å vente de dagene :P hehe

Skrevet

Vi har sex under mens:) Helt greit, med plain sex. Jeg vil ikke at han skal ta på meg eller go down under!

Men jeg elsker sex under mens, for da er jeg mest kåt

Skrevet

vi har ikke det nei...fordi jeg føler det er ekkelt der nede og at det lukter ekkelt lissom.... så her i huset ville det aldri ha skjedd!

Skrevet

Vi har ikke, fordi mannen ikke vil. Jeg kunne gjerne gjøre det. Har gjort det med ekser.

Når det gjelder "ekstra glid" som du sier, så er min erfaring at blod har akkurat motsatt effekt. Når du blør blir det mer friskjon i skjeden, det er mindre glid i blod enn i det du skiller ut når du er kåt, så å ha sex med mensen gir ofte en litt trå følelse...

Skrevet

Nei. Frister ikke hverken han eller meg.

Skrevet

Hverken mannen eller jeg ønsker å ha sex den uken

Skrevet

Mannen vil helst ikke, men det går greit på slutten av uken da blødningen har avtatt betraktelig. Jeg kunne gjerne hatt sex under hele perioden.

Skrevet

Hadde en gang et ONS med en som likte best å ha sex når jenta hadde mensen for da var hun "trangere og det gled lett", hehe..

Mannen min og jeg har noen ganger sex med kondom når jeg har mensen. Ikke snakk om fingring, slikking osv. Æsj.

Skrevet

jepp og jeg gnir den blodige fitta mi i ansiktet hans!

Skrevet

Nei takk;) Da trekker jeg meg tilbake og mediterer..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...