Gjest Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Fra hun var 4 måneder har hun spist maisgrøt fra Nestlé. Men hun har ikke spist så mye og jeg har enda maisgrøt igjen og 2 pakker med havregrøt - alle beregnet fra 4mnd. (var det noen som nevnte noe om å hamstre? Kan du bare fortsette med grøten fra 4mnd. eller burde jeg bytte inn de pakkene som er uåpnet inn i grøt som er beregnet fra 5mnd (om det finnes?). Hun blir 5 måneder på torsdag. Takker for svar:)
lille sprelle Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 enkelt - bruk opp den grøten du har - men rett før du er ferdig med den, kjøper du ny og begynner å blande inn den nye i den gamle, så ikke overgangen blir så stor! Jeg tror det er 4 mnd - 6 mnd 8 mnd osv Men snuppa mi begynte ikke spise grøt før ved 7,5 mnd, så jeg er ikke sikker.
Gjest Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Det hørtes bra ut og lurt med å blande inn. Det hadde jeg ikke tenkt på, så takk:) Begynte med grøt litt tidlig siden hun er flaskebarn og kom opp i litt for store doser med mme om dagen. Så nå spiser hun litt grøt, banan, bringebær, blåbær og gulrot. Ikke så mye av gangen, men vi prøver oss frem. Utrolig morsomt! Særlig ansiktsuttrykkene hun får når hun prøver nye ting. hahaha! Man trenger ikke kino når man har baby i hus:) Men nå ryr jeg ut i skitprat her. Så tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå