Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har i dag kjøpt et par Goretex sko til gutten på 2 år. De er ikke foret inni. Tenkte han kunne bruke de noen mnd fremover til det blir tid for vintersko. Burde jeg heller kjøpt noen sko som er foret? Kjøpte også viking termostøvler (cherrox). Lurer på om jeg skal levere goretexskoene tilbake og se om jeg finner noen som er foret. Hva bruker deres barn nå?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Her bruker guttungen på 14 mnd Viking Goretex (ikke foret). Skal bruke disse frem til han må ta i bruk vinterskoene. Tenkt han skal kunne bruke disse istedet for gummistøvler, ihvetfall de dagene det ikke er høljeregn. Men er jo vått i gresset/på bakken på morningen nå, så er jo greit å ha noe som er vanntett. Hvis det blir litt kjøligere, men ikke kaldt nok til å bruke vinterstøvler, så har jeg tenkt at han kan bruke ullsokker i skoene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Takk for svar! Tror vi beholder de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå