Piipii Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Dere som har vært i Disneyland i Paris hvilket flyselskap bestilte dere igjennom. Og bestilte dere hotell og fly sammen? Hvilket hotell bodde dere på? Og hvor mye kostet det ca? Tenkte å ta oss en tur dit nå, så derfor lurer jeg litt;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Vi var der i juli Bestilte hotell og fly hver for seg. Betalte ca.5000 for hotell + flybilletter for 4 personer. Vi bodde 4 netter på et hotell litt utenfor Disneyland, ca. 10 min fra parken med tog. Flybillettene bestilte vi gjennom Ryanair. Var helt greit, men ikke topp. Neste gang skal vi bo på hotell i parken, men venter til ungene blir litt større først
LinnisR83 Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Sist gang jeg var der, var i april i år. Da kjøpte vi flybiletter og hotell hver for seg. Vi dro ikke til Disneyland denne gangen, men jeg vet fra før av at det er kun 20 minutter med RER (tog) fra Paris. Billigste er å kjøpe en lavpris flybilett. Betalte sist 2400kr for hotell for 2 personer i 5 dager, 3 minutter fra Paris sentrum Betalte bare 149 for flybiletten pr pers.
Piipii Skrevet 13. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2010 Ok, skjønner. Takk for svar. Hvor bestilte dere hotell fra da? Er parken åpent åre rundt?
LinnisR83 Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Bestilte fra restplass.no og reisefeber.no Jeg tror parken er åpen året rundt. Har selv vært der i både februar, april og juli selv, så da tror jeg det er åpent nå. Men det var når jeg bodde i Paris, og det er ca 10 år siden, så du burde sjekke det. Du kan få pakkebillett på reisefeber.no som kombinerer hotell i Paris, hotell, og helgepass i Disneyland for en bra penge. Vet ikke om de har det nå, men gå inn å se. Er mange forskjellige pakkeløsninger der. God tur Paris er helt nydelig nå i denne årstiden!!!
LinnisR83 Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 .....kombinerer hotell i Paris, FLY -og helgepass i Disneyland,skulle det stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå