Gå til innhold

Marius genseren - Orginal farge (blå) også til jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på om mariusgenseren i den orginale blåfargen også kan brukes av jente.......eller kommer den også i en annen farge som er ment for jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SELVFØLGELIG kan den brukes til jente.

Min jente har mørkeblå mariusgenser arvet etter pappaen. Hun kler den kjempegodt.

Jeg tror sikkert man kan få dem i rødt eller rosa også, men hvorfor stresse med det hvis man har en fin blå en. Deter ingen lov som sier at jenter ikke kan gå i eller er fine i blått.

Skrevet

Vet ikke hva som er "standard" men jeg strikket et blått (orginal) marius-sett til min gutt (det var med sokker, nikkers, genser og lue) Nå venter jeg jente, og kommer til å bruke dette settet på henne også, men er i god gang med å strikke et rødt sett også. Mariusgenseren kommer i mange farger. Så faktisk en brun versjon som var kjempefin, så det er jo litt smak og behag :) Tror ikke det er noe fasit på det. Selv bruker jeg orginal Marius, og jeg er, sist jeg sjekket, jente ;)

Skrevet

Ja, hehe, tenkte det siden den het Marius genseren :) Som er etter skiløpern:)

Det var vel et dumt spørsmål da:) Men kjempeglad for at det ikke var en guttegreie, jenta mi blir så fin i marius settet:)

Skrevet

Jenta mi hadde settet i både blått og rødt da hun var yngre, og hun var like fin i begge to :)

Skrevet

Det finnes "Marius" kjole også.. den er helt nyydelig.. :)

Skrevet

Oj så fintj, i blått? Hvor? Oppskrift?

Skrevet

Skal høre med svigermot :) det er hun som strikker til vesla til jul :)

Ja, i blått :)

Skrevet

Tuuuusen takk, denne skal strikkes ;) Eller denne må jeg få mamma til å strikke, hehe, for så flink er jeg ikke enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...