Gå til innhold

Hva synes dere om fiskesuppe til middag i dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmelaget fiskesuppe med masse godt oppi. I tillegg ulik sjømat som blåskjell og reker i skåler som man kan ha oppi. + hjemmelaget brød med urtesmør.

Så kaker og kaffe etterpå!

Fiskesuppe er jo ikke noe typisk barnedåpmat, men hadde vært utrolig enkelt å lllå lage+ at det er ganske så godt!

Hadde du syntes at dette var en grei meny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig mat om du er sikker på at ingen har fisk eller skalldyr allergi.

Skrevet

Hvis ingen har allergi mot skalldyr eller fisk så er det veldig god og grei mat til familieselskap.

Lager selv ofte kjøttsuppe eller bacalao til større familie middager, veldig greit særlig med tanke på at det kan lages kvelden i forveien og faktisk blir enda bedre ved oppvarming. Lett å servere der det også :-)

Om fiske suppe er like godt egnet til oppvarming er en annen sak da, men hvis du har folk eller tid til å lage suppa rett før den skal serveres så for all del.

Hvis ikke er diverse gryter også et godt alternativ.

Feks viltgryte, servert med mandelpotetmos eller villris og kantareller :-)

Skrevet

tror jeg hadde rynket på nesa over å bli servert fiskesuppe i hvilket som helst selskap egentlig som annet enn forrett evt

Skrevet

Jeg synes det hørtes utrolig deilig ut!! Det er jo ganske lett mat egentlig, eller man blir fort sulten igjen, men du får ha rikelig med kaker/boller så blir det nok veldig bra.

Jeg hadde likt veldig menyen veldig godt hvis jeg var gjest hos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...