Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg hører masse knekke lyder inni magen min fortida, Det har dreve på i noen dager no. Hadde ikke sånne lyder når jeg gikk gravid med min 1. Noen som vet hva det er??? Er 32+4 no.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Det er et velkjent fenomen, men det er ingen som vet helt sikkert hva det kommer av. Min personlige teori er at det er leddene til babyen som knekker I hvert fall er det helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå