Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Kikket nettopp ut gjennom soveromsvinduet vårt, hvor vi ser rett bort til naboen. Og der ser jeg jammen mannen i huset kliss naken, mens han legger sammen noe tøy. Ble nesten litt kåt nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Var han fin? Er han singel? Er du singel? Dersom du svare ja på alle spørsmålene, kle av deg, ta på deg morgenkåpen, gå bort, ring på og ha det gøy.....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Han er veldig kjekk, og ekstra pen uten klær ... Men ingen av oss er singel, så ... På den annen side: det er fristende. Men bare i fantasien, selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Haha, høres ut som meg han mannen der:) Jeg sprader rundt naken her hjemme stadig vekk etter en dusj eller lignende mens jeg bretter klær og rydder:P Naboen har ganske godt innsyn her da vi bor kjempe tett og vi har masse vinduer.. Heldigvis bare en eldre dame som bor der!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Bra at du gjør tilværelsen lysere for en eldre dame! De har kanskje også et seksualliv, for alt vi vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå